کسب درامد جدید

کسب درامد جدید

درامدهای بروز امروزی
کسب درامد جدید

کسب درامد جدید

درامدهای بروز امروزی

کسب درامد فوق العاده از سیستم درامدزایی ترون تمام توضیحات داخل کانال تلگرامی هست وقتو از دست ندید


ارزش یک بار خواندن را دارد 
 
         پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت در محله های شهر، خرج تحصیل خود را بدست میآورد یک روز به شدت دچار تنگدستی شد. او فقط یک سکه ناقابل در جیب داشت. در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد، تصمیم گرفت از خانه ای تقاضای غذا کند. با این حال وقتی دختر جوانی در را به رویش گشود، دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست. دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است. برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد. پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت: چقدر باید به شما بپردازم؟ دختر جوان گفت: هیچ. مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم. پسرک در مقابل گفت: از صمیم قلب از شما تشکر می کنم. پسرک که هاروارد کلی نام داشت، پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد، بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکوکار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد. سالها بعد... زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند. او به شهر بزرگتری منتقل شد. دکتر هاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد. وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید، برق عجیبی در چشمانش نمایان شد. او بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد، برای نجات زندگی وی بکار گیرد. مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید. زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود. او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت. جمله ای به چشمش خورد: همه مخارج با یک لیوان شیر پرداخته شده است. امضا دکتر هاروارد کلی زن مات و مبهوت مانده بود. به یاد آنروز افتاد. پسرکی برای یک لیوان آب در خانه را به صدا در آورده بود و او در عوض برایش یک لیوان شیر آورد. اشک از چشمان زن سرازیر شد. فقط توانست بگوید: خدایا شکر... خدایا شکر که عشق تو در قلبها و دستهای انسانها جریان دارد.
 آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:
بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،
این پیامو  بفرست آرزوت برآورده میشه،



Tron Wallet

قرارداد هوشمند

سایت زیرمجموعه گیری cryptofriends یک سیستم قرارداد هوشمند ترون است که سبک جدیدی از قراردادهای بر پایه بلاک چین می باشد. علاقمندان به کسب درآمد از این حوزه به راحتی می توانند با سرمایه بسیار پایین وارد بخش درآمدزایی از این حوزه شوند. cryptofriends از 8 سطح درآمدزایی به گونه متفاوت از سایر پروژه های مشابه با سود بیشتر ایجاد شده است.

توجه: برای کسب درآمد بالا هرچه زودتر ثبت نام خود را انجام دهید تا باقی افراد بصورت کاملا خودکار زیرمجموعه شما انجام دهید و جزو اولینه باشید


یک سیستم‌شگفت انگیز که به تازگی طراحی و اجرا شده 

تجارت برتر حال حاظر دنیاقرارداد هوشمند اتریوم بر بستر بلاکچین  تجارتی پر سود مطمئن و بدون ضرر و بدون ریسک

درامد پلکانی قدرتمندپلند قدرتمند باینری همراه با پشتیبانی از تیم‌بدون شرط تعادل برای دریافت پورسانت


پورسانت انی و لحظه ای در حساب کیف پول شما

شفاف و غیر قابل هک و اسکم با راه اندازی شده روی کیف پول tron wallet

یک‌پلتفرم‌کاملا غیر متمرکز۱۰۰ درصد امن و ایمن و معاملات پایاپای 

۱۰۰ درصد شفاف 

بدون مدیر و بدون مالک ،بدون هیچ شرکتی ، بدون دخالت نفر سوم،بدون نیاز به درخواست برداشت و کاملا اتوماتیک

تنها با یک سرمایه فقط به مبلغ ۰.۰۸ اتریوم میتوانید شروع کنید تقریبا ۲۴۰ هزار تومن 

میتوانید۳۵۰۰ اتریوم در هر دوره ۶۴ روزه دریافت کنید

یک سیستم کاملا اتوماتیک بدون امکان دسترسی هیچ کس به ان و بدون تغییر قوانین

میتوانید تا ۲۰۰۰۰ اتریوم در سال دریافت کنید


پشتیبانی


https://t.me/tronwallett


سؤالات متداول سؤالات متداول که معمولاً در بعضی زمینه ها باید مطرح شود و مربوط به یک موضوع خاص است.

سؤالات متداول

سؤالات متداول که معمولاً در بعضی زمینه ها باید مطرح شود و مربوط به یک موضوع خاص است.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک شبکه پرداخت نوآورانه و نوع جدیدی از پول است. بیت کوین از فناوری همتا برای استفاده بدون مجوز مرکزی یا بانک ها استفاده می کند. مدیریت معاملات و صدور بیت کوین بصورت جمعی توسط شبکه انجام می شود. بیت کوین منبع باز است؛ طراحی آن عمومی است ، هیچ کس مالک Bitcoin نیست و کنترل ندارد و همه می توانند شرکت کنند. بیت کوین از طریق بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد خود ، امکان استفاده هیجان انگیز را فراهم می کند که نمی تواند توسط هیچ سیستم پرداخت قبلی پوشانده شود.

بیت کوین چگونه کار می کند؟

از دید کاربر ، بیت کوین چیزی بیش از یک برنامه تلفن همراه یا برنامه رایانه ای نیست که یک کیف پول شخصی بیت کوین را تهیه کرده و به کاربر اجازه می دهد بیت کوین ها را با خود ارسال و دریافت کند. به این ترتیب بیت کوین برای اکثر کاربران کار می کند. در پشت صحنه ، شبکه بیت کوین یک کتابخانه عمومی را به نام "زنجیره بلوک" به اشتراک می گذارد. این دفترچه شامل همه تراکنش هایی است که تاکنون پردازش شده است و به رایانه کاربر امکان می دهد صحت هر تراکنش را تأیید کند. صحت هر تراکنش توسط امضاهای دیجیتالی مربوط به آدرس های ارسال کننده محافظت می شود و به همه کاربران امکان می دهد کنترل کامل بر ارسال بیت کوین از آدرس بیت کوین خود را داشته باشند. علاوه بر این،هر کس می تواند معاملات را با استفاده از توان محاسباتی سخت افزار تخصصی انجام داده و در این بیت کوین پاداش کسب کند. این اغلب "معدن" خوانده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیت کوین ، می توانید با صفحه اختصاصی و مقاله اصلی مشورت کنید.

چه کسی بیت کوین را ایجاد کرد

بیت کوین اولین اجرای مفهومی به نام "cryptocurrency" است که نخستین بار در سال 1998 توسط وی دای در لیست پستی cypherpunks شرح داده شد و ایده ایده جدیدی از پول را نشان می دهد که از رمزنگاری برای کنترل ایجاد و معاملات خود استفاده می کند ، نه این که مرجع مرکزی اولین مشخصات و اثبات مفهوم بیت کوین در سال 2009 در لیست پستی رمزنگاری توسط Satoshi Nakamoto منتشر شد. ساتوشی در اواخر سال 2010 این پروژه را ترک کرد بدون اینکه چیزهای زیادی درباره خودش نشان دهد. از آن زمان جامعه با بسیاری از توسعه دهندگان که روی بیت کوین کار می کنند بصورت تصاعدی رشد کرده است

چه کسی شبکه بیت کوین را کنترل می کند؟

هیچ کس صاحب شبکه بیت کوین نیست دقیقاً مثل اینکه هیچ کس صاحب فناوری پشت ایمیل نیست. بیت کوین توسط همه کاربران بیت کوین در سراسر جهان کنترل می شود. در حالی که توسعه دهندگان در حال بهبود نرم افزار هستند ، آنها نمی توانند در پروتکل بیت کوین تغییری ایجاد کنند ، زیرا همه کاربران آزاد هستند که از چه نرم افزاری و نسخه ای استفاده کنند. به منظور سازگار ماندن با یکدیگر ، همه کاربران باید از نرم افزاری مطابق با قوانین یکسان استفاده کنند. بیت کوین تنها با یک اجماع کامل بین کلیه کاربران می تواند درست کار کند. بنابراین ، همه کاربران و توسعه دهندگان انگیزه قوی برای محافظت از این اجماع دارند.

آیا بیت کوین واقعاً توسط مردم استفاده می شود؟

آره. تعداد زیادی مشاغل و اشخاص از بیت کوین استفاده می کنند. این شامل مشاغل آجر و ملات مانند رستوران ها ، آپارتمان ها ، موسسات حقوقی و خدمات آنلاین محبوب مانند Namecheap ، WordPress و Reddit می باشد. در حالی که بیت کوین پدیده ای نسبتاً جدید است ، اما به سرعت در حال رشد است. در اواخر آگوست 2013 ، ارزش کل بیت کوین های در گردش از 1.5 میلیارد دلار فراتر رفت و میلیون ها دلار بیت کوین که روزانه مبادله می شوند.

چگونه کسی بیت کوین را بدست می آورد؟

به عنوان پرداخت کالاها یا خدمات. خرید بیت کوین در بورس بیت کوین.بیت کوین را با شخصی در نزدیکی خود مبادله کنید. از طریق معدن رقابتی بیت کوین بدست آورید. در حالی که ممکن است افرادی را که مایل به فروش بیت کوین در ازای کارت اعتباری یا پرداخت پی پال هستند ، پیدا کنید ، اما بیشتر صرافی ها از طریق این روش های پرداخت امکان تأمین اعتبار را ندارند. این در شرایطی است که شخصی بیت کوین را با پی پال خریداری می کند و سپس نیمی از معامله خود را برعکس می کند. این معمولاً به عنوان بازپرداخت خوانده می شود.

انجام پرداخت بیت کوین چقدر دشوار است؟

پرداخت بیت کوین نسبت به خرید کارتهای بدهی یا اعتباری آسانتر است و بدون حساب بازرگان قابل دریافت است. پرداخت ها با وارد کردن آدرس گیرنده ، مبلغ پرداخت و فشار دادن ارسال از طریق یک برنامه کیف پول ، چه بر روی رایانه یا تلفن هوشمند شما انجام می شود. برای سهولت در وارد کردن آدرس گیرنده ، بسیاری از کیف پولها می توانند با اسکن یک کد QR یا لمس کردن دو تلفن به همراه فناوری NFC ، آدرس را بدست آورند.

مزایای بیت کوین چیست؟

آزادی پرداخت - ارسال و دریافت هر میزان پول بلافاصله در هر نقطه از جهان در هر زمان امکان پذیر است. بدون تعطیلات بانکی بدون مرز.محدودیت تحمیلی وجود ندارد. بیت کوین به کاربران خود امکان کنترل کامل پول خود را می دهد. هزینه های بسیار پایین - در حال حاضر پرداخت بیت کوین با هیچ هزینه ای یا هزینه بسیار کمی پردازش می شود. برای دریافت پردازش اولویت کاربران ممکن است هزینه هایی را با معاملات انجام دهند که منجر به تایید سریع تر معاملات توسط شبکه می شود. علاوه بر این ، پردازشگرهای تجاری برای کمک به بازرگانان در پردازش معاملات ، تبدیل بیت کوین به ارز فیات و واریز وجه مستقیم به حسابهای بانکی بازرگانان روزانه وجود دارند. از آنجا که این خدمات مبتنی بر بیت کوین است ، می توان هزینه های بسیار کمتری نسبت به شبکه های PayPal یا کارتهای اعتباری ارائه داد. خطرات کمتری برای بازرگانان - معاملات بیت کوین ایمن ، برگشت ناپذیر هستند و شامل مشتری نمی شوند .'Ã‚Â ÃƒÆ ÃƒÂ ¢ à ¢ €šÂ¬Ã ¢ à ¢ €žÂ ¢ اطلاعات حساس یا شخصی . این از بازرگانان در برابر ضررهای ناشی از کلاهبرداری یا اتهامات کلاهبرداری تقلب محافظت می کند و نیازی به انطباق PCI نیست. بازرگانان می توانند به راحتی در بازارهای جدید گسترش یابند که کارتهای اعتباری در دسترس نباشند یا نرخ کلاهبرداری غیرقابل قبول است. نتایج خالص هزینه های پایین تر ، بازارهای بزرگتر و هزینه های اداری کمتری است. امنیت و کنترل - کاربران بیت کوین کنترل کامل معاملات خود را دارند. برای بازرگانان غیرممکن است که اتهامات ناخواسته یا بدون توجه را تحمیل کنند ، همانطور که می تواند با سایر روش های پرداخت اتفاق بیفتد. پرداخت بیت کوین را می توان بدون اطلاعات شخصی مرتبط با معامله انجام داد. این امر محافظت جدی در برابر سرقت هویت می کند. کاربران بیت کوین همچنین می توانند با تهیه نسخه پشتیبان و رمزگذاری از پول خود محافظت کنند. شفاف و خنثی - تمام اطلاعات مربوط به عرضه پول بیت کوین به راحتی در زنجیره بلوک موجود است تا کسی بتواند در زمان واقعی آن را تأیید و استفاده کند. هیچ فرد یا سازمانی نمی تواند پروتکل بیت کوین را کنترل و یا دستکاری کند زیرا از نظر رمزنگاری ایمنی است. این اجازه می دهد تا هسته اصلی بیت کوین به دلیل بی طرف بودن ، شفاف بودن و پیش بینی بودن قابل اعتماد باشد. شفاف و خنثی - تمام اطلاعات مربوط به عرضه پول بیت کوین به راحتی در زنجیره بلوک موجود است تا کسی بتواند در زمان واقعی آن را تأیید و استفاده کند. هیچ فرد یا سازمانی نمی تواند پروتکل بیت کوین را کنترل و یا دستکاری کند زیرا از نظر رمزنگاری ایمنی است. این اجازه می دهد تا هسته اصلی بیت کوین به دلیل بی طرف بودن ، شفاف بودن و پیش بینی بودن قابل اعتماد باشد. شفاف و خنثی - تمام اطلاعات مربوط به عرضه پول بیت کوین به راحتی در زنجیره بلوک موجود است تا کسی بتواند در زمان واقعی آن را تأیید و استفاده کند. هیچ فرد یا سازمانی نمی تواند پروتکل بیت کوین را کنترل و یا دستکاری کند زیرا از نظر رمزنگاری ایمنی است. این اجازه می دهد تا هسته اصلی بیت کوین به دلیل بی طرف بودن ، شفاف بودن و پیش بینی بودن قابل اعتماد باشد.

مضرات بیت کوین چیست؟

میزان قبولی - بسیاری از مردم هنوز از بیت کوین بی اطلاع هستند. هر روز ، مشاغل بیشتری بیت کوین را می پذیرند زیرا مزیت های انجام این کار را می خواهند ، اما این لیست همچنان کوچک است و برای اینکه از اثرات شبکه بهره مند شوید ، هنوز هم باید رشد کند. نوسانات - ارزش کل بیت کوین ها در گردش و تعداد مشاغل با استفاده از بیت کوین در مقایسه با آنچه ممکن است باشد هنوز بسیار اندک است. بنابراین ، رویدادها ، معاملات تجاری یا فعالیتهای نسبتاً کوچک می توانند قیمت را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهند. از نظر تئوری ، با بالغ شدن بازار بیت کوین و فناوری ، این نوسانات کاهش می یابد. هرگز جهان تاکنون ارز نوپا را ندیده است ، بنابراین تصور کردن چگونگی عملکرد آن واقعا دشوار است (و هیجان انگیز). توسعه در حال انجام - نرم افزار بیت کوین هنوز هم در توسعه فعال دارای بسیاری از ویژگی های ناقص است. ابزار ، ویژگی ها و خدمات جدیدی ساخته شده است تا بیت کوین ایمن تر و قابل دسترسی تر برای توده ها باشد. برخی از اینها هنوز برای همه آماده نیستند. بیشتر مشاغل بیت کوین جدید هستند و هنوز هیچ بیمه ای ارائه نمی دهند. به طور کلی ، بیت کوین هنوز در مرحله بلوغ است.

چرا مردم به بیت کوین اعتماد دارند؟

بخش اعظم اعتماد به بیت کوین از این حقیقت ناشی می شود که به هیچ وجه اعتماد به نفس ندارد. بیت کوین کاملاً منبع باز و غیرمتمرکز است.این بدان معنی است که هر کس در هر زمان به کل کد منبع دسترسی داشته باشد. بنابراین هر توسعه دهنده در جهان می تواند دقیقاً نحوه عملکرد بیت کوین را تأیید کند. کلیه معاملات و بیت کوینهای صادر شده توسط هر کس می تواند بصورت شفاف در زمان واقعی مشاوره شود. کلیه پرداخت ها بدون اتکا به شخص ثالث قابل انجام است و کل سیستم توسط الگوریتم های رمزنگاری شده به شدت بررسی شده مانند سایر مواردی که برای بانکداری آنلاین استفاده می شود ، محافظت می شود. هیچ سازمان یا فردی نمی تواند بیت کوین را کنترل کند ، و حتی اگر به همه کاربران آن قابل اعتماد نباشد ، شبکه ایمن باقی می ماند.

چه کسی بیت کوین را ایجاد کرد

بیت کوین اولین اجرای مفهومی به نام "cryptocurrency" است که نخستین بار در سال 1998 توسط وی دای در لیست پستی cypherpunks شرح داده شد و ایده ایده جدیدی از پول را نشان می دهد که از رمزنگاری برای کنترل ایجاد و معاملات خود استفاده می کند ، نه این که مرجع مرکزی اولین مشخصات و اثبات مفهوم بیت کوین در سال 2009 در لیست پستی رمزنگاری توسط Satoshi Nakamoto منتشر شد. ساتوشی در اواخر سال 2010 این پروژه را ترک کرد بدون اینکه چیزهای زیادی درباره خودش نشان دهد. از آن زمان جامعه با بسیاری از توسعه دهندگان که روی بیت کوین کار می کنند بصورت تصاعدی رشد کرده است

آیا می توانم با بیت کوین درآمد کسب کنم؟

شما هرگز نباید انتظار داشته باشید که با بیت کوین یا هر فناوری نوظهور ثروتمند شوید. همیشه مهم است که نسبت به هر چیزی که صحیح به نظر می رسد صحیح باشد یا از قوانین اساسی اقتصادی پیروی نکند ، احتیاط کنید. بیت کوین یک فضای رو به رشد نوآوری است و فرصت های شغلی وجود دارد که شامل خطرات نیز می شود. هیچ تضمینی وجود ندارد که بیت کوین حتی اگر تاکنون با سرعتی بسیار سریع رشد کرده است ، به رشد خود ادامه دهد. سرمایه گذاری در وقت و منابع برای هر چیزی که مربوط به بیت کوین باشد ، نیاز به کارآفرینی دارد. روش های مختلفی برای کسب درآمد با بیت کوین مانند معدنکاری ، گمانه زنی یا اداره مشاغل جدید وجود دارد. همه این روشها رقابتی هستند و هیچ ضمانتی برای سود وجود ندارد. هر فرد وظیفه دارد ارزیابی درستی از هزینه ها و خطرات مربوط به هر پروژه ای را انجام دهد.

آیا بیت کوین کاملاً مجازی و غیرمادی است؟

بیت کوین به همان اندازه کارتهای اعتباری و شبکه های بانکی آنلاین که هر روز از آن استفاده می کنند مجازی است. بیت کوین می تواند درست مانند هر شکل دیگری از پول ، برای پرداخت آنلاین و در فروشگاه های فیزیکی استفاده شود. بیت کوین همچنین می تواند به صورت فیزیکی مانند سکه های کاساسیوس رد و بدل شود ، اما پرداخت با تلفن همراه معمولاً راحت تر باقی می ماند. مانده های بیت کوین در یک شبکه توزیع شده بزرگ ذخیره می شوند و نمی توانند توسط هیچ کس به طور کلاهبرداری تغییر کنند. به عبارت دیگر ، کاربران بیت کوین کنترل انحصاری بر بودجه خود دارند و بیت کوین نمی توانند فقط به دلیل مجازی از بین بروند.

آیا بیت کوین ناشناس است؟

بیت کوین به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران خود امکان دارد با سطح قابل قبولی از حریم خصوصی و همچنین هر شکل دیگری از پول ، پرداخت و دریافت کنند. با این حال ، بیت کوین ناشناس نیست و نمی تواند همان میزان پول نقد را در اختیار شما قرار دهد. استفاده از بیت کوین سوابق عمومی گسترده ای را به جا می گذارد. مکانیسم های مختلفی برای محافظت از حریم شخصی کاربران وجود دارد و موارد دیگر در حال توسعه هستند. با این حال ، هنوز کارهایی وجود دارد که باید قبل از استفاده صحیح از این ویژگی ها توسط بیشتر کاربران بیت کوین انجام شود. برخی نگرانی ها مطرح شده است مبنی بر اینکه معاملات خصوصی می تواند برای اهداف غیرقانونی با بیت کوین استفاده شود. با این حال ، شایان ذکر است که بدون شک بیت کوین تحت قوانین مشابهی قرار می گیرد که از قبل در سیستم های مالی موجود وجود دارد. بیت کوین نمی تواند ناشناستر از وجه نقد باشد و احتمالاً مانع از انجام تحقیقات جنایی نخواهد شد. علاوه بر این ، بیت کوین همچنین برای جلوگیری از طیف وسیعی از جرایم مالی طراحی شده است.

چه اتفاقی می افتد که بیت کوین از بین برود؟

هنگامی که یک کاربر کیف پول خود را از دست می دهد ، این اثر را دارد که پول را از گردش خارج کند. بیت کوین های از دست رفته هنوز مانند هر بیت کوین دیگر در زنجیره بلوک باقی مانده اند. با این حال ، بیت کوین های گمشده برای همیشه خفته نیستند زیرا هیچ راهی برای یافتن کلید خصوصی (های) شخصی وجود ندارد که بتواند دوباره آنها را خرج کند. به دلیل قانون عرضه و تقاضا ، وقتی تعداد بیت کوین کمتری موجود باشد ، آنهایی که باقیمانده اند ، تقاضای بیشتری پیدا می کنند و برای جبران آن ارزش بیشتری پیدا می کنند.

آیا مقیاس بیت کوین می تواند تبدیل به یک شبکه پرداخت بزرگ شود؟

شبکه بیت کوین در حال حاضر می تواند تعداد بسیار بیشتری از معاملات در ثانیه را نسبت به امروز انجام دهد. با این حال ، این کاملاً آماده نیست تا با سطح شبکه های اصلی کارت اعتباری مقیاس کند. در حال انجام کار برای برطرف کردن محدودیت های فعلی است و نیازهای آینده به خوبی شناخته شده است. از بدو تأسیس ، هر جنبه ای از شبکه بیت کوین در یک روند مداوم بلوغ ، بهینه سازی و تخصص قرار داشته است و انتظار می رود تا چند سال دیگر این راه باقی بماند. با افزایش ترافیک ، بیشتر کاربران بیت کوین ممکن است از مشتریان سبک وزن استفاده کنند و گره های کامل شبکه ممکن است به یک سرویس تخصصی تر تبدیل شوند. برای اطلاعات بیشتر ، به صفحه مقیاس پذیری در ویکی مراجعه کنید.

آیا بیت کوین قانونی است؟

با توجه به دانش ما ، بیت کوین توسط قوانین در بیشتر حوزه های قضایی غیرقانونی نشده است. با این حال ، برخی از حوزه های قضایی (مانند آرژانتین و روسیه) شدت ارزهای خارجی را محدود یا ممنوع می کنند. سایر حوزه های قضایی (مانند تایلند) ممکن است مجوز برخی اشخاص مانند صرافی های بیت کوین را محدود کند. رگولاتوری از حوزه های قضایی مختلف در حال اتخاذ قدم هایی در رابطه با نحوه ادغام این فناوری جدید با سیستم مالی رسمی و رسمی ، برای افراد و مشاغل هستند. به عنوان مثال ، شبکه اجرای جرائم مالی (FinCEN) ، دفتری در وزارت خزانه داری ایالات متحده ، راهنمایی های غیر الزامی در مورد نحوه توصیف فعالیت های خاص از جمله ارزهای مجازی صادر کرد.

آیا بیت کوین برای فعالیت های غیرقانونی مفید است؟

بیت کوین پول است و همیشه از پول هم برای مقاصد قانونی و غیرقانونی استفاده می شده است. وجه نقد ، کارتهای اعتباری و سیستمهای بانکی فعلی از لحاظ کاربرد آنها برای تأمین مالی جرم از بیت کوین پیشی می گیرد. بیت کوین می تواند نوآوری قابل توجهی در سیستم های پرداخت به همراه آورد و فواید چنین نوآوری ها اغلب فراتر از اشکالات بالقوه آنها تلقی می شود. بیت کوین به گونه‌ای طراحی شده است که گامی عظیم در جهت تأمین امنیت پول است و همچنین می‌تواند به عنوان محافظت قابل توجهی در برابر بسیاری از انواع جرایم مالی عمل کند. بعنوان مثال ، جعل بیت کوین غیرممکن است. کاربران کنترل کامل پرداختهای خود را دارند و نمی توانند هزینه‌های تأیید نشده مانند جعل کارت اعتباری دریافت کنند. معاملات بیت کوین غیرقابل برگشت و مصون از پرداخت هزینه های کلاهبرداری است. بیت کوین با استفاده از سازوکارهای بسیار قوی و مفید مانند پشتیبان گیری ، رمزگذاری و چندین امضا ، پول را در مقابل سرقت و از بین رفتن تضمین می کند. برخی از نگرانی ها مطرح شده است که بیت کوین می تواند برای مجرمان جذابیت بیشتری داشته باشد زیرا می توان از آن برای پرداخت های خصوصی و برگشت ناپذیر استفاده کرد. با این حال ، این ویژگی ها در حال حاضر با انتقال پول نقد و سیم وجود دارد ، که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و تثبیت شده اند. بدون شک استفاده از بیت کوین تحت مقررات مشابهی قرار خواهد گرفت که در سیستم های مالی موجود وجود دارد و بیت کوین به احتمال زیاد مانع از انجام تحقیقات جنایی نمی شود. به طور کلی ، معمول است که پیشرفت های مهم پیش از فهم منافع آنها به عنوان بحث برانگیز تلقی شود.

آیا می توان بیت کوین را تنظیم کرد؟

پروتکل بیت کوین به خودی خود بدون همکاری تقریبا همه کاربران آن ، چه کسی از چه نرم افزاری استفاده می کند ، قابل تغییر نیست. تلاش برای اختصاص حقوق ویژه به یک مقام محلی در قوانین شبکه جهانی بیت کوین امری عملی نیست. هر سازمان ثروتمند می تواند برای کنترل نیمی از توان محاسباتی شبکه سرمایه گذاری در سخت افزار معدن انتخاب کند و قادر به مسدود یا معکوس کردن معاملات اخیر باشد. با این حال ، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها بتوانند این قدرت را حفظ کنند ، زیرا این امر نیاز به سرمایه گذاری بیشتر از سایر معدنچیان جهان دارد. با این وجود می توان تنظیم استفاده از بیت کوین را به روشی مشابه با هر ساز دیگر تنظیم کرد. درست مانند دلار ، بیت کوین می تواند برای اهداف متنوعی مورد استفاده قرار گیرد ، برخی از این قوانین طبق قانون هر حوزه قضایی قابل قبول یا غیرقانونی محسوب می شوند. از این نظر ، بیت کوین هیچ تفاوتی با هیچ ابزار یا منبع دیگری ندارد و می تواند در هر کشور تحت قوانین مختلفی قرار بگیرد. همچنین استفاده از بیت کوین با مقررات محدودکننده می تواند مشکل باشد ، در این صورت تعیین اینکه درصد کاربران از این فناوری استفاده می کند دشوار است. دولتی که ممنوعیت بیت کوین را انتخاب می کند ، مانع از توسعه مشاغل داخلی و بازارها می شود و نوآوری را به سایر کشورها تغییر می دهد. چالش برای تنظیم کننده ها ، مثل همیشه ، ایجاد راه حل های کارآمد و در عین حال آسیب دیدن رشد بازارها و مشاغل نوظهور نیست. همچنین استفاده از بیت کوین با مقررات محدودکننده می تواند مشکل باشد ، در این صورت تعیین اینکه درصد کاربران از این فناوری استفاده می کند دشوار است. دولتی که ممنوعیت بیت کوین را انتخاب می کند ، مانع از توسعه مشاغل داخلی و بازارها می شود و نوآوری را به سایر کشورها تغییر می دهد. چالش برای تنظیم کننده ها ، مثل همیشه ، ایجاد راه حل های کارآمد و در عین حال آسیب دیدن رشد بازارها و مشاغل نوظهور نیست. همچنین استفاده از بیت کوین با مقررات محدودکننده می تواند مشکل باشد ، در این صورت تعیین اینکه درصد کاربران از این فناوری استفاده می کند دشوار است. دولتی که ممنوعیت بیت کوین را انتخاب می کند ، مانع از توسعه مشاغل داخلی و بازارها می شود و نوآوری را به سایر کشورها تغییر می دهد. چالش برای تنظیم کننده ها ، مثل همیشه ، ایجاد راه حل های کارآمد و در عین حال آسیب دیدن رشد بازارها و مشاغل نوظهور نیست.

در مورد بیت کوین و مالیات چطور؟

بیت کوین یک ارز فیات با وضعیت مناقصه قانونی در هر حوزه قضایی نیست ، اما غالباً بدهی مالیات بدون توجه به واسطه استفاده شده است. در بسیاری از حوزه های قضایی قوانین مختلفی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد درآمد ، فروش ، حقوق و دستمزد ، سود سرمایه یا انواع دیگری از بدهی مالیاتی با بیت کوین شود.

در مورد بیت کوین و حمایت از مصرف کننده چطور؟

بیت کوین مردم را آزاد می کند تا طبق شرایط خودشان معامله کنند. هر کاربر می تواند با روشی مشابه وجه نقد ارسال و دریافت کند اما می تواند در قراردادهای پیچیده تری نیز شرکت کند. امضاهای متعدد اجازه می دهد تا معامله ای توسط شبکه پذیرفته شود فقط اگر تعداد معینی از گروه مشخصی از افراد موافقت خود را برای امضای معامله انجام دهند این امر به شما امکان می دهد تا در آینده خدمات میانجیگری اختلاف ایجاد شود. چنین خدماتی می توانند به شخص ثالث اجازه دهند در صورت عدم توافق بین طرفهای دیگر بدون در دست داشتن کنترل در پول خود ، معامله را تأیید یا رد کند. برخلاف پول نقد و سایر روش های پرداخت ، بیت کوین همیشه اثبات عمومی را مبنی بر انجام معامله برجای می گذارد ، که به طور بالقوه می تواند در استفاده از مشاغل با شیوه های جعلی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین شایان ذکر است که در حالیکه بازرگانان معمولاً به کار خود ادامه می دهند تا در شغل خود باقی بمانند و به کارمندان خود بپردازند ، هنگام برخورد با مصرف کنندگان جدید ، به همان سطح اطلاعات دسترسی ندارند. نحوه کار بیت کوین به افراد و مشاغل اجازه می دهد تا در مقابل اتهامات کلاهبرداری در عین حال که به مصرف کننده این اختیار را می دهند در صورت تمایل به اعتماد به یک بازرگان خاص ، از حمایت بیشتری درخواست کنند ، محافظت شود.

بیت کوین ها چگونه ایجاد می شوند؟

بیت کوین های جدید با یک فرآیند رقابتی و غیرمتمرکز به نام "معدن" تولید می شوند. این فرایند شامل می شود که افراد برای خدمات خود از شبکه پاداش می گیرند. معدنچیان بیت کوین در حال پردازش معاملات و تأمین امنیت شبکه با استفاده از سخت افزارهای تخصصی هستند و در عوض در حال جمع آوری بیت کوین های جدید هستند. پروتکل بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که بیت کوین های جدید با نرخ ثابت ایجاد می شوند. این امر باعث می شود که استخراج بیت کوین به یک تجارت بسیار رقابتی تبدیل شود. هنگامی که معدنچیان بیشتری به شبکه می پیوندند ، سودآوری بیشتر می شود و کارگران معدن باید به دنبال کارآیی برای کاهش هزینه های عملیاتی خود باشند. هیچ مرجع یا توسعه دهنده مرکزی قدرت کنترل و دستکاری سیستم برای افزایش سود آنها را ندارد. هر گره بیت کوین در جهان هر چیزی را که مطابق با قوانینی باشد که انتظار دارد از آن سیستم پیروی کند ، رد نمی کند. بیت کوین ها با نرخ کاهشی و قابل پیش بینی ایجاد می شوند. تعداد بیت کوین های جدید ایجاد شده در هر سال به طور خودکار با گذشت زمان نصف می شود تا زمان صدور بیت کوین به طور کامل با وجود 21 میلیون بیت کوین در دسترس متوقف شود. در این مرحله ، معدنچیان بیت کوین احتمالاً به طور انحصاری با بسیاری از هزینه های معاملاتی کوچک پشتیبانی می شوند. تعداد بیت کوین های جدید ایجاد شده در هر سال به طور خودکار با گذشت زمان نصف می شود تا زمان صدور بیت کوین به طور کامل با وجود 21 میلیون بیت کوین در دسترس متوقف شود. در این مرحله ، معدنچیان بیت کوین احتمالاً به طور انحصاری با بسیاری از هزینه های معاملاتی کوچک پشتیبانی می شوند. تعداد بیت کوین های جدید ایجاد شده در هر سال به طور خودکار با گذشت زمان نصف می شود تا زمان صدور بیت کوین به طور کامل با وجود 21 میلیون بیت کوین در دسترس متوقف شود. در این مرحله ، معدنچیان بیت کوین احتمالاً به طور انحصاری با بسیاری از هزینه های معاملاتی کوچک پشتیبانی می شوند.

چرا بیت کوین ها ارزش دارند؟

بیت کوین ارزش دارد زیرا به عنوان نوعی پول مفید هستند. بیت کوین از ویژگی های پول (دوام ، قابلیت حمل ، قابلیت ضد عفونی ، کمبود ، تقسیم و قابل تشخیص بودن) بر اساس ویژگی ریاضیات برخوردار است تا اینکه به ویژگی های بدنی (مانند طلا و نقره) یا اعتماد به مقامات مرکزی (مانند ارزهای فیات) اعتماد کنید. به طور خلاصه ، بیت کوین توسط ریاضیات پشتیبانی می شود. با این ویژگی ها ، تمام آنچه برای شکل دادن پول برای حفظ ارزش مورد نیاز است اعتماد و پذیرش است. در مورد بیت کوین ، این میزان را می توان با افزایش روزافزون کاربران ، بازرگانان و مبتدیان اندازه گیری کرد. مانند همه ارزها ، ارزش بیت کوین فقط و به طور مستقیم از طرف افرادی که مایل به پذیرش آنها به عنوان پرداخت هستند می آید.

چه چیزی قیمت بیت کوین را تعیین می کند؟

قیمت بیت کوین با عرضه و تقاضا تعیین می شود. هنگامی که تقاضا برای بیت کوین افزایش می یابد ، قیمت افزایش می یابد و هنگامی که تقاضا کاهش می یابد ، قیمت کاهش می یابد. فقط تعداد محدود بیت کوین در گردش است و بیت کوین های جدید با نرخ قابل پیش بینی و نزولی ایجاد می شوند ، به این معنی که تقاضا باید از این سطح تورم پیروی کند تا قیمت ثابت بماند. از آنجا که بیت کوین هنوز یک بازار نسبتاً ناچیز نسبت به آنچه ممکن است باشد ، برای افزایش قیمت یا پایین رفتن قیمت بازار ، مقدار قابل توجهی پول نمی گیرد و بنابراین قیمت بیت کوین هنوز بسیار بی ثبات است.

آیا بیت کوین ها می توانند بی ارزش شوند؟

آره. تاریخ با ارزهایی که شکست خورده اند و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند ، مانند مارک آلمانی در زمان جمهوری ویمار و اخیراً دلار زیمبابوه محدود شده است. اگرچه خرابی های ارزی قبلی به طور معمول ناشی از بیش از حد تورم نوعی بود که بیت کوین آن را غیرممکن می کند ، اما همیشه احتمال خرابی های فنی ، ارزهای رقیب ، مسائل سیاسی و غیره وجود دارد. به عنوان یک قاعده اساسی ، هیچ ارزی را نباید در برابر خرابی ها یا شرایط سخت در نظر گرفت. بیت کوین سالها از بدو تأسیس اثبات شده است و پتانسیل زیادی برای ادامه بیت کوین وجود دارد. با این حال ، هیچ کس قادر به پیش بینی آینده آینده بیت کوین نیست.

آیا بیت کوین حباب است؟

افزایش سریع قیمت حباب نیست. ارزشگذاری بیش از حد مصنوعی که منجر به اصلاح ناگهانی نزولی خواهد شد حباب است. انتخاب های مبتنی بر عمل فردی صدها هزار نفر از شرکت کنندگان در بازار ، علت نوسان قیمت بیت کوین است زیرا بازار به دنبال کشف قیمت است. دلایل تغییر در احساسات ممکن است شامل از دست دادن اعتماد به نفس در بیت کوین ، اختلاف زیاد بین ارزش و قیمت باشد که بر اساس اصول اقتصاد بیت کوین نیست ، افزایش پوشش مطبوعات تقاضای سفته بازان ، ترس از عدم اطمینان و افراط و تفریط غیرمنطقی قدیمی. .

آیا بیت کوین یک طرح پونزی است؟

آیا بیت کوین یک طرح پونزی است؟ طرح پونزی یک عملیات سرمایه گذاری کلاهبرداری است که به جای سود حاصل از افرادی که تجارت را انجام می دهند ، از پول خود یا سرمایه های پرداخت شده توسط سرمایه گذاران بعدی به سرمایه گذاران خود باز می گرداند. در صورت عدم حضور کافی شرکت کنندگان جدید ، طرح های پونزی به هزینه آخرین سرمایه گذاران ساخته می شوند. بیت کوین یک پروژه نرم افزاری رایگان و دارای اختیارات مرکزی است. در نتیجه ، هیچ کس قادر به ارائه تقلب در مورد بازده سرمایه گذاری نیست. مانند سایر ارزهای اصلی مانند طلا ، دلار ایالات متحده ، یورو ، ین و غیره قدرت خرید تضمینی وجود ندارد و نرخ ارز آزادانه شناور می شود. این منجر به عدم ثبات در جایی می شود که صاحبان بیت کوین می توانند به طور غیرقابل پیش بینی پول در بیاورند یا از دست بدهند. فراتر از حدس و گمان ، بیت کوین همچنین یک سیستم پرداخت با ویژگی های مفید و رقابتی است که توسط هزاران کاربر و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا بیت کوین به ناحق از پذیرندگان اولیه سود نمی برد؟

برخی از پذیرندگان اولیه تعداد زیادی بیت کوین دارند زیرا آنها ریسک کردند و زمان و منابع خود را در فناوری غیرقابل تصرفی سرمایه گذاری کردند که به سختی توسط کسی مورد استفاده قرار گرفت و تضمین صحیح آن بسیار سخت تر بود. بسیاری از پذیرندگان اولیه تعداد زیادی بیت کوین را صرفاً قبل از ارزشمند شدن صرف کردند و یا فقط مقادیر اندکی را خریداری کردند و سود زیادی کسب نکردند. هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت بیت کوین افزایش یا کاهش یابد. این بسیار شبیه به سرمایه گذاری در استارتاپ اولیه است که می تواند از طریق سودمندی و محبوبیت آن ارزش کسب کند ، یا هرگز هرگز از بین نرود. بیت کوین هنوز در مراحل ابتدایی خود است و با دید بسیار طولانی مدت طراحی شده است. دشوار است تصور کنید که چگونه می توان نسبت به پذیرندگان اولیه زودتر تعصب داشت ، و کاربران امروزی ممکن است پذیرندگان اولیه فردا باشند یا نباشند.

آیا محدود بودن مقدار بیت کوین محدودیتی نخواهد بود؟

بیت کوین از این جهت منحصر به فرد است که تنها 21 میلیون بیت کوین ایجاد می شود. با این حال ، این هرگز محدودیتی نخواهد بود زیرا معاملات می توانند در زیرمجموعه های کوچکتر بیت کوین مانند بیت ها تعریف شوند - در هر بیت کوین 1000،000 بیت وجود دارد. بیت کوین را می توان تا 8 مکان اعشاری (0000000 01) و حتی واحدهای بالقوه کوچکتری نیز تقسیم کرد ، در صورتی که در آینده مورد نیاز باشد زیرا اندازه معاملات معادل کاهش می یابد.

آیا بیت کوین در مارپیچ افتراقی قرار نمی گیرد؟

نظریه مارپیچ افتراقی می گوید اگر انتظار می رود قیمت ها کاهش یابد ، مردم برای بهره مند شدن از قیمت های پایین ، خریدها را به سمت آینده سوق می دهند. این کاهش تقاضا به نوبه خود باعث می شود تا تجار برای کاهش و افزایش تحریک تقاضا ، قیمت خود را پایین بیاورند و مشکل را بدتر کرده و به رکود اقتصادی منجر شود. اگرچه این نظریه روشی محبوب برای توجیه تورم در بین بانکداران مرکزی است ، اما به نظر نمی رسد که همیشه صادق باشد و در بین اقتصاددانان بحث برانگیز تلقی می شود. لوازم الکترونیکی مصرفی نمونه ای از بازاری است که در آن قیمت ها دائماً سقوط می کنند اما در افسردگی نیست. به همین ترتیب ، ارزش بیت کوین با گذشت زمان افزایش یافته است و هنوز اندازه اقتصاد بیت کوین نیز در کنار آن رشد چشمگیری داشته است. از آنجا که هم ارزش ارز و هم اندازه اقتصاد آن در سال 2009 از صفر شروع شده است ، بیت کوین نمونه ای از نظریه است که نشان می دهد بعضی مواقع باید اشتباه باشد. علی رغم این ، بیت کوین به عنوان یک ارز افت قیمت طراحی نشده است. دقیق تر است که بگوییم بیت کوین در سال های ابتدایی خود به تورم می رود و در سال های بعدی پایدار می شود. تنها زمانی که مقدار بیت کوین در گردش کاهش می یابد ، در صورتی است که افراد با بی احتیاط کیف پول خود را با عدم تهیه پشتیبان از دست بدهند. با داشتن پایه پولی پایدار و اقتصاد پایدار ، ارزش ارز باید یکسان باقی بماند. علی رغم این ، بیت کوین به عنوان یک ارز افت قیمت طراحی نشده است. دقیق تر است که بگوییم بیت کوین در سال های ابتدایی خود به تورم می رود و در سال های بعدی پایدار می شود. تنها زمانی که مقدار بیت کوین در گردش کاهش می یابد ، در صورتی است که افراد با بی احتیاط کیف پول خود را با عدم تهیه پشتیبان از دست بدهند. با داشتن پایه پولی پایدار و اقتصاد پایدار ، ارزش ارز باید یکسان باقی بماند. علی رغم این ، بیت کوین به عنوان یک ارز افت قیمت طراحی نشده است. دقیق تر است که بگوییم بیت کوین در سال های ابتدایی خود به تورم می رود و در سال های بعدی پایدار می شود. تنها زمانی که مقدار بیت کوین در گردش کاهش می یابد ، در صورتی است که افراد با بی احتیاط کیف پول خود را با عدم تهیه پشتیبان از دست بدهند. با داشتن پایه پولی پایدار و اقتصاد پایدار ، ارزش ارز باید یکسان باقی بماند.

آیا سفته بازی و بی ثباتی برای بیت کوین مشکلی ندارد؟

این وضعیت مرغ و تخم مرغ است. برای تثبیت قیمت بیت کوین ، یک اقتصاد بزرگ باید با مشاغل و کاربران بیشتر توسعه یابد. برای توسعه اقتصادی در مقیاس بزرگ ، مشاغل و کاربران به دنبال ثبات قیمت خواهند بود. خوشبختانه ، نوسانات بر مزایای اصلی بیت کوین به عنوان یک سیستم پرداخت برای انتقال پول از نقطه A به نقطه B تأثیر نمی گذارد. این امکان را برای کسب و کارها دارد که پرداخت های بیت کوین را به پول محلی خود فوراً تبدیل کنند و این امکان را برای آنها فراهم می کند که از مزایای بیت کوین بدون در معرض نوسانات قیمت قرار دارند. از آنجا که بیت کوین بسیاری از ویژگی ها و خواص مفید و بی نظیر را ارائه می دهد ، بسیاری از کاربران استفاده از بیت کوین را انتخاب می کنند. با چنین راه حل ها و مشوق ها ،

اگر کسی تمام بیت کوین های موجود را خریداری کند ، چه می شود؟

فقط بخشی از بیت کوین های صادر شده تا به امروز در بازارهای ارز برای فروش یافت می شوند. بازارهای بیت کوین رقابتی است ، به این معنی که بسته به عرضه و تقاضا ، قیمت بیت کوین افزایش یا کاهش خواهد یافت. علاوه بر این ، بیت کوین های جدید برای دهه های بعدی صادر می شوند. بنابراین حتی مصمم ترین خریدار نمی تواند تمام بیت کوین های موجود را خریداری کند. این وضعیت به معنای این نیست که بازارها در برابر دستکاری قیمتها آسیب پذیر نیستند. هنوز مبلغ قابل توجهی پول برای بالا بردن قیمت بازار به بالا یا پایین نمی رود و بنابراین بیت کوین تاکنون یک دارایی بی ثبات است.

اگر کسی ارز دیجیتال بهتری ایجاد کند ، چه می شود؟

این می تواند رخ دهد در حال حاضر ، بیت کوین تا حد زیادی محبوب ترین ارز مجازی غیرمتمرکز است ، اما هیچ تضمینی برای حفظ آن موقعیت وجود ندارد. در حال حاضر مجموعه ای از ارزهای جایگزین با الهام از بیت کوین وجود دارد. با این وجود احتمالاً صحیح است که فرض کنیم که برای یک ارز جدید برای سبقت گرفتن از بیت کوین از نظر بازار مستقر ، پیشرفت قابل توجهی لازم است ، حتی اگر این امر غیرقابل پیش بینی باشد. بیت کوین همچنین می تواند بهبودی از ارز رقیب را اتخاذ کند تا زمانی که بخش های اساسی پروتکل را تغییر ندهد.

استخراج بیت کوین چیست؟

استخراج فرآیند صرفه جویی در توان محاسباتی برای پردازش معاملات ، ایمن سازی شبکه و همگام نگه داشتن همه افراد در سیستم است. این را می توان مانند مرکز داده بیت کوین درک کرد به جز اینکه به گونه ای طراحی شده است که به طور کامل با غیرمستقیمانی که در همه کشورها فعالیت می کنند غیر متمرکز باشد و هیچ فردی تحت کنترل شبکه نیست. این فرآیند به عنوان "معدن" به عنوان قیاس با استخراج طلا گفته می شود ، زیرا این یک مکانیسم موقت نیز برای صدور بیت کوین های جدید است. با وجود این ، برخلاف استخراج طلا ، معدن بیت کوین در ازای خدمات مفید مورد نیاز برای بهره برداری از شبکه پرداخت امن ، پاداش می دهد. پس از انتشار آخرین بیت کوین ، معدن مورد نیاز خواهد بود.

استخراج بیت کوین چگونه کار می کند؟

هر کس می تواند با اجرای نرم افزار با سخت افزار تخصصی ، به یک معدنچی بیت کوین تبدیل شود. نرم افزار استخراج معادن ، معاملات انجام شده از طریق شبکه peer-to-peer را گوش می دهد و وظایف مناسبی را برای پردازش و تأیید این معاملات انجام می دهد. معدنچیان بیت کوین این کار را انجام می دهند زیرا می توانند هزینه های معامله ای را که توسط کاربران برای پردازش سریع تر معاملات انجام می شود ، دریافت کنند و بیت کوین های تازه ایجاد شده مطابق با فرمول ثابت صادر می شوند. برای تأیید معاملات جدید ، آنها باید همراه با اثبات ریاضی کار در یک بلوک قرار گیرند. تولید چنین اثبات بسیار سخت است زیرا هیچ راهی برای ایجاد آنها غیر از تلاش میلیاردها محاسبه در ثانیه وجود ندارد. این امر مستلزم کارآفرینان است که قبل از اینکه بلاک های آنها توسط شبکه و قبل از پاداش آنها انجام شود ، این محاسبات را انجام دهند. با شروع تعداد بیشتری از معادن ، مشکل یافتن بلوکهای معتبر به طور خودکار توسط شبکه افزایش می یابد تا اطمینان حاصل شود که میانگین زمان برای پیدا کردن یک بلوک برابر با 10 دقیقه است. در نتیجه ، معدن کاری بسیار رقابتی است که در آن هیچ معدنکار شخصی نمی تواند آنچه را که در زنجیره بلوک موجود است کنترل کند. اثبات کار همچنین به گونه ای طراحی شده است که به نیروی قبلی بستگی داشته باشد تا بتواند ترتیب زمانی را در زنجیره بلوک اعمال کند. این امر معکوس کردن معاملات قبلی را از نظر نمایی دشوار می کند زیرا این امر مستلزم محاسبه مجدد اثبات کار همه بلوک های بعدی است. وقتی دو بلوک به طور هم زمان پیدا می شوند ، ماینرها در اولین بلوکی که دریافت می کنند کار می کنند و به محض پیدا شدن بلوک بعدی به طولانی ترین زنجیره بلوک ها سوئیچ می شوند. این امر به معدن اجازه می دهد تا یک اجماع جهانی مبتنی بر قدرت پردازش را تضمین و حفظ کند. معدنچیان بیت کوین نه با افزایش پاداش خود قادر به تقلب نیستند و نه معاملات کلاهبرداری را که می توانند شبکه بیت کوین را خراب کنند ، پردازش می کنند زیرا همه گره های بیت کوین مطابق قوانین پروتکل بیت کوین هر بلوکی را که حاوی داده های نامعتبر است رد می کنند. در نتیجه ، حتی اگر تمام معدنچیان بیت کوین قابل اعتماد نباشند ، این شبکه امن باقی می ماند. معدنچیان بیت کوین نه با افزایش پاداش خود قادر به تقلب نیستند و نه معاملات کلاهبرداری را که می توانند شبکه بیت کوین را خراب کنند ، پردازش می کنند زیرا همه گره های بیت کوین مطابق قوانین پروتکل بیت کوین هر بلوکی را که حاوی داده های نامعتبر است رد می کنند. در نتیجه ، حتی اگر تمام معدنچیان بیت کوین قابل اعتماد نباشند ، این شبکه امن باقی می ماند. معدنچیان بیت کوین نه با افزایش پاداش خود قادر به تقلب نیستند و نه معاملات کلاهبرداری را که می توانند شبکه بیت کوین را خراب کنند ، پردازش می کنند زیرا همه گره های بیت کوین مطابق قوانین پروتکل بیت کوین هر بلوکی را که حاوی داده های نامعتبر است رد می کنند. در نتیجه ، حتی اگر تمام معدنچیان بیت کوین قابل اعتماد نباشند ، این شبکه امن باقی می ماند.

آیا استخراج بیت کوین اتلاف انرژی نیست؟

صرف انرژی برای تأمین و بهره برداری از سیستم پرداخت به سختی هدر می رود. مانند هر سرویس پرداخت دیگر ، استفاده از بیت کوین مستلزم هزینه پردازش است. خدمات لازم برای بهره برداری از سیستم های پولی در حال حاضر گسترده ، مانند بانک ها ، کارت های اعتباری ، و وسایل نقلیه زره پوش نیز از انرژی زیادی استفاده می کنند. اگرچه برخلاف بیت کوین ، کل انرژی مصرفی آنها شفاف نیست و به راحتی قابل اندازه گیری نیست. استخراج بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که در طی زمان با سخت افزارهای تخصصی انرژی کمتری انرژی مصرف می کند و بهای تمام شده بهره برداری از معدن همچنان متناسب با تقاضا خواهد بود. وقتی استخراج بیت کوین بسیار رقابتی و سودآورتر می شود ، برخی از معدنچیان تصمیم می گیرند فعالیت خود را متوقف کنند. علاوه بر این،تمام انرژی معدنی که در نهایت هزینه می شود در نهایت به گرما تبدیل می شود و سودآورترین معدنکارانی خواهند بود که این گرما را به خوبی استفاده کرده اند. یک شبکه معدنی بهینه و کارآمد شبکه ای است که در واقع هیچ انرژی اضافی مصرف نمی کند. اگرچه این یک ایده آل است ، اقتصاد معدن به گونه ای است که کارگران معدن به صورت جداگانه به سمت آن تلاش می کنند.

چگونه معدنکاری به امنیت بیت کوین کمک می کند؟

استخراج معادن معادل قرعه کشی رقابتی ایجاد می کند که اضافه کردن متوالی بلوک های جدید معاملات به زنجیره بلوک برای هر کسی مشکل می کند. این امر از خنثی کردن شبکه با جلوگیری از به دست آوردن هر شخصی برای جلوگیری از معاملات خاص ، جلوگیری می کند. این امر همچنین باعث می شود تا هر شخصی نتواند قسمت هایی از زنجیره بلوک را جایگزین هزینه های خود کند ، که می تواند برای جعل سایر کاربران استفاده کند. استخراج معادن ، معکوس کردن معامله گذشته را با نیاز به بازنویسی همه بلوک های موجود در زیر این معامله ، از لحاظ ظاهری دشوار می کند.

برای شروع استخراج به چه کاری نیاز دارم؟

در اوایل بیت کوین ، هر کس می توانست با استفاده از CPU رایانه خود بلوک جدیدی پیدا کند. هرچه بیشتر و بیشتر مردم شروع به استخراج می کردند ، دشواری برای یافتن بلوک های جدید تا حد زیادی افزایش یافت تا جایی که تنها روش مقرون به صرفه استخراج معادن امروز استفاده از سخت افزار تخصصی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به BitcoinMining.com مراجعه کنید.

آیا بیت کوین امن است؟

فناوری بیت کوین - پروتکل و رمزنگاری - دارای سابقه امنیتی قوی است و شبکه بیت کوین احتمالاً بزرگترین پروژه محاسباتی توزیع شده در جهان است. بیشترین آسیب پذیری بیت کوین در خطای کاربر است. پرونده های کیف پول بیت کوین که کلیدهای خصوصی لازم را ذخیره می کنند می توانند به طور تصادفی حذف شوند ، از بین بروند یا به سرقت بروند. این تقریبا شبیه پول نقد فیزیکی است که به صورت دیجیتالی ذخیره می شود. خوشبختانه ، کاربران می توانند برای محافظت از پول خود از شیوه های امنیتی صوتی استفاده کنند یا از ارائه دهندگان خدماتی استفاده کنند که سطح خوبی از امنیت و بیمه را در برابر سرقت یا ضرر ارائه می دهند.

آیا در گذشته بیت کوین هک نشده بود؟

قوانین پروتکل و رمزنگاری مورد استفاده برای بیت کوین هنوز سالها پس از آغاز فعالیت آن کار می کنند که این نشانگر خوبی از طراحی مناسب این مفهوم است. با این حال ، نقص های امنیتی با گذشت زمان در پیاده سازی های مختلف نرم افزار یافت و برطرف شده است. مانند هر شکل نرم افزاری دیگر ، امنیت نرم افزار بیت کوین بستگی به سرعت یافتن و رفع مشکلات آن دارد. هرچه اینگونه موضوعات کشف شود ، بیت کوین بیشتر بلوغ می یابد. غالباً تصورات غلط درباره سرقت ها و نقض های امنیتی که در صرافی ها و مشاغل مختلف رخ داده است ، وجود دارد. اگرچه این وقایع تاسف آور است ، اما هیچ یک از آنها درگیر هک شدن بیت کوین نیستند و دلالت بر نقص ذاتی بیت کوین نمی کنند. درست مثل سرقت در بانک به این معنی نیست که دلار به خطر می افتد. با این حال ، به طور دقیق می توان گفت که مجموعه کاملی از روشهای خوب و راه حلهای امنیتی بصری برای محافظت بهتر از پول خود و کاهش خطر کلی سرقت و ضرر لازم است. در طی چند سال گذشته ، چنین ویژگی های امنیتی به سرعت توسعه یافته اند ، مانند رمزگذاری کیف پول ، کیف پول های آفلاین ، کیف پول های سخت افزاری و معاملات چند امضا.

آیا کاربران می توانند در برابر بیت کوین تبانی کنند؟

امکان تغییر پروتکل بیت کوین به راحتی وجود ندارد. هر مشتری بیت کوین که همان قوانین را رعایت نمی کند ، نمی تواند قوانین خود را در مورد سایر کاربران اعمال کند. مطابق مشخصات فعلی ، هزینه دو برابر در همان زنجیره بلوک امکان پذیر نیست ، و همچنین خرج کردن بیت کوین بدون امضای معتبر امکان پذیر نیست. بنابراین ، تولید مقادیر کنترل نشده بیت کوین از هوای نازک ، خرج کردن وجوه سایر کاربران ، خراب کردن شبکه یا هر چیز مشابهی امکان پذیر نیست. با این حال ، معدنچیان قدرتمند می توانند خودسرانه تصمیم بگیرند که معاملات اخیر را مسدود یا معکوس کنند. اکثریت کاربران همچنین می توانند تحت فشار قرار بگیرند تا برخی تغییرات اعمال شود. از آنجا که بیت کوین فقط با یک اجماع کامل بین همه کاربران درست کار می کند ، تغییر پروتکل می تواند بسیار دشوار باشد و نیاز به اکثریت قریب به اتفاق کاربران برای ایجاد تغییرات به گونه ای است که کاربران باقی مانده تقریبا هیچ راهی برای پیروی از آن ندارند. به عنوان یک قاعده کلی ، دشوار است تصور کنید که چرا هر کاربر بیت کوین تصمیم می گیرد هر تغییری را که می تواند پول خود را به خطر بیاندازد ، اتخاذ کند.

آیا بیت کوین در برابر محاسبات کوانتومی آسیب پذیر است؟

بله ، اکثر سیستمهایی که به طور کلی به رمزنگاری تکیه می کنند شامل سیستم های بانکی سنتی هستند. با این حال ، رایانه های کوانتومی هنوز وجود ندارند و احتمالاً برای مدتی وجود نخواهد داشت. در صورتی که محاسبات کوانتومی می تواند تهدیدی قریب الوقوع برای بیت کوین باشد ، پروتکل می تواند برای استفاده از الگوریتم های پس کوانتومی به روز شود. با توجه به اهمیتی که این بروزرسانی دراختیار دارد ، می توان با اطمینان خاطر پیش بینی کرد که توسط توسعه دهندگان بسیار مورد بررسی قرار گرفته و توسط همه کاربران بیت کوین تصویب شود.

سؤالات متداول سؤالات متداول که معمولاً در بعضی زمینه ها باید مطرح شود و مربوط به یک موضوع خاص است.

سؤالات متداول

سؤالات متداول که معمولاً در بعضی زمینه ها باید مطرح شود و مربوط به یک موضوع خاص است.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک شبکه پرداخت نوآورانه و نوع جدیدی از پول است. بیت کوین از فناوری همتا برای استفاده بدون مجوز مرکزی یا بانک ها استفاده می کند. مدیریت معاملات و صدور بیت کوین بصورت جمعی توسط شبکه انجام می شود. بیت کوین منبع باز است؛ طراحی آن عمومی است ، هیچ کس مالک Bitcoin نیست و کنترل ندارد و همه می توانند شرکت کنند. بیت کوین از طریق بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد خود ، امکان استفاده هیجان انگیز را فراهم می کند که نمی تواند توسط هیچ سیستم پرداخت قبلی پوشانده شود.

بیت کوین چگونه کار می کند؟

از دید کاربر ، بیت کوین چیزی بیش از یک برنامه تلفن همراه یا برنامه رایانه ای نیست که یک کیف پول شخصی بیت کوین را تهیه کرده و به کاربر اجازه می دهد بیت کوین ها را با خود ارسال و دریافت کند. به این ترتیب بیت کوین برای اکثر کاربران کار می کند. در پشت صحنه ، شبکه بیت کوین یک کتابخانه عمومی را به نام "زنجیره بلوک" به اشتراک می گذارد. این دفترچه شامل همه تراکنش هایی است که تاکنون پردازش شده است و به رایانه کاربر امکان می دهد صحت هر تراکنش را تأیید کند. صحت هر تراکنش توسط امضاهای دیجیتالی مربوط به آدرس های ارسال کننده محافظت می شود و به همه کاربران امکان می دهد کنترل کامل بر ارسال بیت کوین از آدرس بیت کوین خود را داشته باشند. علاوه بر این،هر کس می تواند معاملات را با استفاده از توان محاسباتی سخت افزار تخصصی انجام داده و در این بیت کوین پاداش کسب کند. این اغلب "معدن" خوانده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیت کوین ، می توانید با صفحه اختصاصی و مقاله اصلی مشورت کنید.

چه کسی بیت کوین را ایجاد کرد

بیت کوین اولین اجرای مفهومی به نام "cryptocurrency" است که نخستین بار در سال 1998 توسط وی دای در لیست پستی cypherpunks شرح داده شد و ایده ایده جدیدی از پول را نشان می دهد که از رمزنگاری برای کنترل ایجاد و معاملات خود استفاده می کند ، نه این که مرجع مرکزی اولین مشخصات و اثبات مفهوم بیت کوین در سال 2009 در لیست پستی رمزنگاری توسط Satoshi Nakamoto منتشر شد. ساتوشی در اواخر سال 2010 این پروژه را ترک کرد بدون اینکه چیزهای زیادی درباره خودش نشان دهد. از آن زمان جامعه با بسیاری از توسعه دهندگان که روی بیت کوین کار می کنند بصورت تصاعدی رشد کرده است

چه کسی شبکه بیت کوین را کنترل می کند؟

هیچ کس صاحب شبکه بیت کوین نیست دقیقاً مثل اینکه هیچ کس صاحب فناوری پشت ایمیل نیست. بیت کوین توسط همه کاربران بیت کوین در سراسر جهان کنترل می شود. در حالی که توسعه دهندگان در حال بهبود نرم افزار هستند ، آنها نمی توانند در پروتکل بیت کوین تغییری ایجاد کنند ، زیرا همه کاربران آزاد هستند که از چه نرم افزاری و نسخه ای استفاده کنند. به منظور سازگار ماندن با یکدیگر ، همه کاربران باید از نرم افزاری مطابق با قوانین یکسان استفاده کنند. بیت کوین تنها با یک اجماع کامل بین کلیه کاربران می تواند درست کار کند. بنابراین ، همه کاربران و توسعه دهندگان انگیزه قوی برای محافظت از این اجماع دارند.

آیا بیت کوین واقعاً توسط مردم استفاده می شود؟

آره. تعداد زیادی مشاغل و اشخاص از بیت کوین استفاده می کنند. این شامل مشاغل آجر و ملات مانند رستوران ها ، آپارتمان ها ، موسسات حقوقی و خدمات آنلاین محبوب مانند Namecheap ، WordPress و Reddit می باشد. در حالی که بیت کوین پدیده ای نسبتاً جدید است ، اما به سرعت در حال رشد است. در اواخر آگوست 2013 ، ارزش کل بیت کوین های در گردش از 1.5 میلیارد دلار فراتر رفت و میلیون ها دلار بیت کوین که روزانه مبادله می شوند.

چگونه کسی بیت کوین را بدست می آورد؟

به عنوان پرداخت کالاها یا خدمات. خرید بیت کوین در بورس بیت کوین.بیت کوین را با شخصی در نزدیکی خود مبادله کنید. از طریق معدن رقابتی بیت کوین بدست آورید. در حالی که ممکن است افرادی را که مایل به فروش بیت کوین در ازای کارت اعتباری یا پرداخت پی پال هستند ، پیدا کنید ، اما بیشتر صرافی ها از طریق این روش های پرداخت امکان تأمین اعتبار را ندارند. این در شرایطی است که شخصی بیت کوین را با پی پال خریداری می کند و سپس نیمی از معامله خود را برعکس می کند. این معمولاً به عنوان بازپرداخت خوانده می شود.

انجام پرداخت بیت کوین چقدر دشوار است؟

پرداخت بیت کوین نسبت به خرید کارتهای بدهی یا اعتباری آسانتر است و بدون حساب بازرگان قابل دریافت است. پرداخت ها با وارد کردن آدرس گیرنده ، مبلغ پرداخت و فشار دادن ارسال از طریق یک برنامه کیف پول ، چه بر روی رایانه یا تلفن هوشمند شما انجام می شود. برای سهولت در وارد کردن آدرس گیرنده ، بسیاری از کیف پولها می توانند با اسکن یک کد QR یا لمس کردن دو تلفن به همراه فناوری NFC ، آدرس را بدست آورند.

مزایای بیت کوین چیست؟

آزادی پرداخت - ارسال و دریافت هر میزان پول بلافاصله در هر نقطه از جهان در هر زمان امکان پذیر است. بدون تعطیلات بانکی بدون مرز.محدودیت تحمیلی وجود ندارد. بیت کوین به کاربران خود امکان کنترل کامل پول خود را می دهد. هزینه های بسیار پایین - در حال حاضر پرداخت بیت کوین با هیچ هزینه ای یا هزینه بسیار کمی پردازش می شود. برای دریافت پردازش اولویت کاربران ممکن است هزینه هایی را با معاملات انجام دهند که منجر به تایید سریع تر معاملات توسط شبکه می شود. علاوه بر این ، پردازشگرهای تجاری برای کمک به بازرگانان در پردازش معاملات ، تبدیل بیت کوین به ارز فیات و واریز وجه مستقیم به حسابهای بانکی بازرگانان روزانه وجود دارند. از آنجا که این خدمات مبتنی بر بیت کوین است ، می توان هزینه های بسیار کمتری نسبت به شبکه های PayPal یا کارتهای اعتباری ارائه داد. خطرات کمتری برای بازرگانان - معاملات بیت کوین ایمن ، برگشت ناپذیر هستند و شامل مشتری نمی شوند .'Ã‚Â ÃƒÆ ÃƒÂ ¢ à ¢ €šÂ¬Ã ¢ à ¢ €žÂ ¢ اطلاعات حساس یا شخصی . این از بازرگانان در برابر ضررهای ناشی از کلاهبرداری یا اتهامات کلاهبرداری تقلب محافظت می کند و نیازی به انطباق PCI نیست. بازرگانان می توانند به راحتی در بازارهای جدید گسترش یابند که کارتهای اعتباری در دسترس نباشند یا نرخ کلاهبرداری غیرقابل قبول است. نتایج خالص هزینه های پایین تر ، بازارهای بزرگتر و هزینه های اداری کمتری است. امنیت و کنترل - کاربران بیت کوین کنترل کامل معاملات خود را دارند. برای بازرگانان غیرممکن است که اتهامات ناخواسته یا بدون توجه را تحمیل کنند ، همانطور که می تواند با سایر روش های پرداخت اتفاق بیفتد. پرداخت بیت کوین را می توان بدون اطلاعات شخصی مرتبط با معامله انجام داد. این امر محافظت جدی در برابر سرقت هویت می کند. کاربران بیت کوین همچنین می توانند با تهیه نسخه پشتیبان و رمزگذاری از پول خود محافظت کنند. شفاف و خنثی - تمام اطلاعات مربوط به عرضه پول بیت کوین به راحتی در زنجیره بلوک موجود است تا کسی بتواند در زمان واقعی آن را تأیید و استفاده کند. هیچ فرد یا سازمانی نمی تواند پروتکل بیت کوین را کنترل و یا دستکاری کند زیرا از نظر رمزنگاری ایمنی است. این اجازه می دهد تا هسته اصلی بیت کوین به دلیل بی طرف بودن ، شفاف بودن و پیش بینی بودن قابل اعتماد باشد. شفاف و خنثی - تمام اطلاعات مربوط به عرضه پول بیت کوین به راحتی در زنجیره بلوک موجود است تا کسی بتواند در زمان واقعی آن را تأیید و استفاده کند. هیچ فرد یا سازمانی نمی تواند پروتکل بیت کوین را کنترل و یا دستکاری کند زیرا از نظر رمزنگاری ایمنی است. این اجازه می دهد تا هسته اصلی بیت کوین به دلیل بی طرف بودن ، شفاف بودن و پیش بینی بودن قابل اعتماد باشد. شفاف و خنثی - تمام اطلاعات مربوط به عرضه پول بیت کوین به راحتی در زنجیره بلوک موجود است تا کسی بتواند در زمان واقعی آن را تأیید و استفاده کند. هیچ فرد یا سازمانی نمی تواند پروتکل بیت کوین را کنترل و یا دستکاری کند زیرا از نظر رمزنگاری ایمنی است. این اجازه می دهد تا هسته اصلی بیت کوین به دلیل بی طرف بودن ، شفاف بودن و پیش بینی بودن قابل اعتماد باشد.

مضرات بیت کوین چیست؟

میزان قبولی - بسیاری از مردم هنوز از بیت کوین بی اطلاع هستند. هر روز ، مشاغل بیشتری بیت کوین را می پذیرند زیرا مزیت های انجام این کار را می خواهند ، اما این لیست همچنان کوچک است و برای اینکه از اثرات شبکه بهره مند شوید ، هنوز هم باید رشد کند. نوسانات - ارزش کل بیت کوین ها در گردش و تعداد مشاغل با استفاده از بیت کوین در مقایسه با آنچه ممکن است باشد هنوز بسیار اندک است. بنابراین ، رویدادها ، معاملات تجاری یا فعالیتهای نسبتاً کوچک می توانند قیمت را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهند. از نظر تئوری ، با بالغ شدن بازار بیت کوین و فناوری ، این نوسانات کاهش می یابد. هرگز جهان تاکنون ارز نوپا را ندیده است ، بنابراین تصور کردن چگونگی عملکرد آن واقعا دشوار است (و هیجان انگیز). توسعه در حال انجام - نرم افزار بیت کوین هنوز هم در توسعه فعال دارای بسیاری از ویژگی های ناقص است. ابزار ، ویژگی ها و خدمات جدیدی ساخته شده است تا بیت کوین ایمن تر و قابل دسترسی تر برای توده ها باشد. برخی از اینها هنوز برای همه آماده نیستند. بیشتر مشاغل بیت کوین جدید هستند و هنوز هیچ بیمه ای ارائه نمی دهند. به طور کلی ، بیت کوین هنوز در مرحله بلوغ است.

چرا مردم به بیت کوین اعتماد دارند؟

بخش اعظم اعتماد به بیت کوین از این حقیقت ناشی می شود که به هیچ وجه اعتماد به نفس ندارد. بیت کوین کاملاً منبع باز و غیرمتمرکز است.این بدان معنی است که هر کس در هر زمان به کل کد منبع دسترسی داشته باشد. بنابراین هر توسعه دهنده در جهان می تواند دقیقاً نحوه عملکرد بیت کوین را تأیید کند. کلیه معاملات و بیت کوینهای صادر شده توسط هر کس می تواند بصورت شفاف در زمان واقعی مشاوره شود. کلیه پرداخت ها بدون اتکا به شخص ثالث قابل انجام است و کل سیستم توسط الگوریتم های رمزنگاری شده به شدت بررسی شده مانند سایر مواردی که برای بانکداری آنلاین استفاده می شود ، محافظت می شود. هیچ سازمان یا فردی نمی تواند بیت کوین را کنترل کند ، و حتی اگر به همه کاربران آن قابل اعتماد نباشد ، شبکه ایمن باقی می ماند.

چه کسی بیت کوین را ایجاد کرد

بیت کوین اولین اجرای مفهومی به نام "cryptocurrency" است که نخستین بار در سال 1998 توسط وی دای در لیست پستی cypherpunks شرح داده شد و ایده ایده جدیدی از پول را نشان می دهد که از رمزنگاری برای کنترل ایجاد و معاملات خود استفاده می کند ، نه این که مرجع مرکزی اولین مشخصات و اثبات مفهوم بیت کوین در سال 2009 در لیست پستی رمزنگاری توسط Satoshi Nakamoto منتشر شد. ساتوشی در اواخر سال 2010 این پروژه را ترک کرد بدون اینکه چیزهای زیادی درباره خودش نشان دهد. از آن زمان جامعه با بسیاری از توسعه دهندگان که روی بیت کوین کار می کنند بصورت تصاعدی رشد کرده است

آیا می توانم با بیت کوین درآمد کسب کنم؟

شما هرگز نباید انتظار داشته باشید که با بیت کوین یا هر فناوری نوظهور ثروتمند شوید. همیشه مهم است که نسبت به هر چیزی که صحیح به نظر می رسد صحیح باشد یا از قوانین اساسی اقتصادی پیروی نکند ، احتیاط کنید. بیت کوین یک فضای رو به رشد نوآوری است و فرصت های شغلی وجود دارد که شامل خطرات نیز می شود. هیچ تضمینی وجود ندارد که بیت کوین حتی اگر تاکنون با سرعتی بسیار سریع رشد کرده است ، به رشد خود ادامه دهد. سرمایه گذاری در وقت و منابع برای هر چیزی که مربوط به بیت کوین باشد ، نیاز به کارآفرینی دارد. روش های مختلفی برای کسب درآمد با بیت کوین مانند معدنکاری ، گمانه زنی یا اداره مشاغل جدید وجود دارد. همه این روشها رقابتی هستند و هیچ ضمانتی برای سود وجود ندارد. هر فرد وظیفه دارد ارزیابی درستی از هزینه ها و خطرات مربوط به هر پروژه ای را انجام دهد.

آیا بیت کوین کاملاً مجازی و غیرمادی است؟

بیت کوین به همان اندازه کارتهای اعتباری و شبکه های بانکی آنلاین که هر روز از آن استفاده می کنند مجازی است. بیت کوین می تواند درست مانند هر شکل دیگری از پول ، برای پرداخت آنلاین و در فروشگاه های فیزیکی استفاده شود. بیت کوین همچنین می تواند به صورت فیزیکی مانند سکه های کاساسیوس رد و بدل شود ، اما پرداخت با تلفن همراه معمولاً راحت تر باقی می ماند. مانده های بیت کوین در یک شبکه توزیع شده بزرگ ذخیره می شوند و نمی توانند توسط هیچ کس به طور کلاهبرداری تغییر کنند. به عبارت دیگر ، کاربران بیت کوین کنترل انحصاری بر بودجه خود دارند و بیت کوین نمی توانند فقط به دلیل مجازی از بین بروند.

آیا بیت کوین ناشناس است؟

بیت کوین به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران خود امکان دارد با سطح قابل قبولی از حریم خصوصی و همچنین هر شکل دیگری از پول ، پرداخت و دریافت کنند. با این حال ، بیت کوین ناشناس نیست و نمی تواند همان میزان پول نقد را در اختیار شما قرار دهد. استفاده از بیت کوین سوابق عمومی گسترده ای را به جا می گذارد. مکانیسم های مختلفی برای محافظت از حریم شخصی کاربران وجود دارد و موارد دیگر در حال توسعه هستند. با این حال ، هنوز کارهایی وجود دارد که باید قبل از استفاده صحیح از این ویژگی ها توسط بیشتر کاربران بیت کوین انجام شود. برخی نگرانی ها مطرح شده است مبنی بر اینکه معاملات خصوصی می تواند برای اهداف غیرقانونی با بیت کوین استفاده شود. با این حال ، شایان ذکر است که بدون شک بیت کوین تحت قوانین مشابهی قرار می گیرد که از قبل در سیستم های مالی موجود وجود دارد. بیت کوین نمی تواند ناشناستر از وجه نقد باشد و احتمالاً مانع از انجام تحقیقات جنایی نخواهد شد. علاوه بر این ، بیت کوین همچنین برای جلوگیری از طیف وسیعی از جرایم مالی طراحی شده است.

چه اتفاقی می افتد که بیت کوین از بین برود؟

هنگامی که یک کاربر کیف پول خود را از دست می دهد ، این اثر را دارد که پول را از گردش خارج کند. بیت کوین های از دست رفته هنوز مانند هر بیت کوین دیگر در زنجیره بلوک باقی مانده اند. با این حال ، بیت کوین های گمشده برای همیشه خفته نیستند زیرا هیچ راهی برای یافتن کلید خصوصی (های) شخصی وجود ندارد که بتواند دوباره آنها را خرج کند. به دلیل قانون عرضه و تقاضا ، وقتی تعداد بیت کوین کمتری موجود باشد ، آنهایی که باقیمانده اند ، تقاضای بیشتری پیدا می کنند و برای جبران آن ارزش بیشتری پیدا می کنند.

آیا مقیاس بیت کوین می تواند تبدیل به یک شبکه پرداخت بزرگ شود؟

شبکه بیت کوین در حال حاضر می تواند تعداد بسیار بیشتری از معاملات در ثانیه را نسبت به امروز انجام دهد. با این حال ، این کاملاً آماده نیست تا با سطح شبکه های اصلی کارت اعتباری مقیاس کند. در حال انجام کار برای برطرف کردن محدودیت های فعلی است و نیازهای آینده به خوبی شناخته شده است. از بدو تأسیس ، هر جنبه ای از شبکه بیت کوین در یک روند مداوم بلوغ ، بهینه سازی و تخصص قرار داشته است و انتظار می رود تا چند سال دیگر این راه باقی بماند. با افزایش ترافیک ، بیشتر کاربران بیت کوین ممکن است از مشتریان سبک وزن استفاده کنند و گره های کامل شبکه ممکن است به یک سرویس تخصصی تر تبدیل شوند. برای اطلاعات بیشتر ، به صفحه مقیاس پذیری در ویکی مراجعه کنید.

آیا بیت کوین قانونی است؟

با توجه به دانش ما ، بیت کوین توسط قوانین در بیشتر حوزه های قضایی غیرقانونی نشده است. با این حال ، برخی از حوزه های قضایی (مانند آرژانتین و روسیه) شدت ارزهای خارجی را محدود یا ممنوع می کنند. سایر حوزه های قضایی (مانند تایلند) ممکن است مجوز برخی اشخاص مانند صرافی های بیت کوین را محدود کند. رگولاتوری از حوزه های قضایی مختلف در حال اتخاذ قدم هایی در رابطه با نحوه ادغام این فناوری جدید با سیستم مالی رسمی و رسمی ، برای افراد و مشاغل هستند. به عنوان مثال ، شبکه اجرای جرائم مالی (FinCEN) ، دفتری در وزارت خزانه داری ایالات متحده ، راهنمایی های غیر الزامی در مورد نحوه توصیف فعالیت های خاص از جمله ارزهای مجازی صادر کرد.

آیا بیت کوین برای فعالیت های غیرقانونی مفید است؟

بیت کوین پول است و همیشه از پول هم برای مقاصد قانونی و غیرقانونی استفاده می شده است. وجه نقد ، کارتهای اعتباری و سیستمهای بانکی فعلی از لحاظ کاربرد آنها برای تأمین مالی جرم از بیت کوین پیشی می گیرد. بیت کوین می تواند نوآوری قابل توجهی در سیستم های پرداخت به همراه آورد و فواید چنین نوآوری ها اغلب فراتر از اشکالات بالقوه آنها تلقی می شود. بیت کوین به گونه‌ای طراحی شده است که گامی عظیم در جهت تأمین امنیت پول است و همچنین می‌تواند به عنوان محافظت قابل توجهی در برابر بسیاری از انواع جرایم مالی عمل کند. بعنوان مثال ، جعل بیت کوین غیرممکن است. کاربران کنترل کامل پرداختهای خود را دارند و نمی توانند هزینه‌های تأیید نشده مانند جعل کارت اعتباری دریافت کنند. معاملات بیت کوین غیرقابل برگشت و مصون از پرداخت هزینه های کلاهبرداری است. بیت کوین با استفاده از سازوکارهای بسیار قوی و مفید مانند پشتیبان گیری ، رمزگذاری و چندین امضا ، پول را در مقابل سرقت و از بین رفتن تضمین می کند. برخی از نگرانی ها مطرح شده است که بیت کوین می تواند برای مجرمان جذابیت بیشتری داشته باشد زیرا می توان از آن برای پرداخت های خصوصی و برگشت ناپذیر استفاده کرد. با این حال ، این ویژگی ها در حال حاضر با انتقال پول نقد و سیم وجود دارد ، که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و تثبیت شده اند. بدون شک استفاده از بیت کوین تحت مقررات مشابهی قرار خواهد گرفت که در سیستم های مالی موجود وجود دارد و بیت کوین به احتمال زیاد مانع از انجام تحقیقات جنایی نمی شود. به طور کلی ، معمول است که پیشرفت های مهم پیش از فهم منافع آنها به عنوان بحث برانگیز تلقی شود.

آیا می توان بیت کوین را تنظیم کرد؟

پروتکل بیت کوین به خودی خود بدون همکاری تقریبا همه کاربران آن ، چه کسی از چه نرم افزاری استفاده می کند ، قابل تغییر نیست. تلاش برای اختصاص حقوق ویژه به یک مقام محلی در قوانین شبکه جهانی بیت کوین امری عملی نیست. هر سازمان ثروتمند می تواند برای کنترل نیمی از توان محاسباتی شبکه سرمایه گذاری در سخت افزار معدن انتخاب کند و قادر به مسدود یا معکوس کردن معاملات اخیر باشد. با این حال ، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها بتوانند این قدرت را حفظ کنند ، زیرا این امر نیاز به سرمایه گذاری بیشتر از سایر معدنچیان جهان دارد. با این وجود می توان تنظیم استفاده از بیت کوین را به روشی مشابه با هر ساز دیگر تنظیم کرد. درست مانند دلار ، بیت کوین می تواند برای اهداف متنوعی مورد استفاده قرار گیرد ، برخی از این قوانین طبق قانون هر حوزه قضایی قابل قبول یا غیرقانونی محسوب می شوند. از این نظر ، بیت کوین هیچ تفاوتی با هیچ ابزار یا منبع دیگری ندارد و می تواند در هر کشور تحت قوانین مختلفی قرار بگیرد. همچنین استفاده از بیت کوین با مقررات محدودکننده می تواند مشکل باشد ، در این صورت تعیین اینکه درصد کاربران از این فناوری استفاده می کند دشوار است. دولتی که ممنوعیت بیت کوین را انتخاب می کند ، مانع از توسعه مشاغل داخلی و بازارها می شود و نوآوری را به سایر کشورها تغییر می دهد. چالش برای تنظیم کننده ها ، مثل همیشه ، ایجاد راه حل های کارآمد و در عین حال آسیب دیدن رشد بازارها و مشاغل نوظهور نیست. همچنین استفاده از بیت کوین با مقررات محدودکننده می تواند مشکل باشد ، در این صورت تعیین اینکه درصد کاربران از این فناوری استفاده می کند دشوار است. دولتی که ممنوعیت بیت کوین را انتخاب می کند ، مانع از توسعه مشاغل داخلی و بازارها می شود و نوآوری را به سایر کشورها تغییر می دهد. چالش برای تنظیم کننده ها ، مثل همیشه ، ایجاد راه حل های کارآمد و در عین حال آسیب دیدن رشد بازارها و مشاغل نوظهور نیست. همچنین استفاده از بیت کوین با مقررات محدودکننده می تواند مشکل باشد ، در این صورت تعیین اینکه درصد کاربران از این فناوری استفاده می کند دشوار است. دولتی که ممنوعیت بیت کوین را انتخاب می کند ، مانع از توسعه مشاغل داخلی و بازارها می شود و نوآوری را به سایر کشورها تغییر می دهد. چالش برای تنظیم کننده ها ، مثل همیشه ، ایجاد راه حل های کارآمد و در عین حال آسیب دیدن رشد بازارها و مشاغل نوظهور نیست.

در مورد بیت کوین و مالیات چطور؟

بیت کوین یک ارز فیات با وضعیت مناقصه قانونی در هر حوزه قضایی نیست ، اما غالباً بدهی مالیات بدون توجه به واسطه استفاده شده است. در بسیاری از حوزه های قضایی قوانین مختلفی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد درآمد ، فروش ، حقوق و دستمزد ، سود سرمایه یا انواع دیگری از بدهی مالیاتی با بیت کوین شود.

در مورد بیت کوین و حمایت از مصرف کننده چطور؟

بیت کوین مردم را آزاد می کند تا طبق شرایط خودشان معامله کنند. هر کاربر می تواند با روشی مشابه وجه نقد ارسال و دریافت کند اما می تواند در قراردادهای پیچیده تری نیز شرکت کند. امضاهای متعدد اجازه می دهد تا معامله ای توسط شبکه پذیرفته شود فقط اگر تعداد معینی از گروه مشخصی از افراد موافقت خود را برای امضای معامله انجام دهند این امر به شما امکان می دهد تا در آینده خدمات میانجیگری اختلاف ایجاد شود. چنین خدماتی می توانند به شخص ثالث اجازه دهند در صورت عدم توافق بین طرفهای دیگر بدون در دست داشتن کنترل در پول خود ، معامله را تأیید یا رد کند. برخلاف پول نقد و سایر روش های پرداخت ، بیت کوین همیشه اثبات عمومی را مبنی بر انجام معامله برجای می گذارد ، که به طور بالقوه می تواند در استفاده از مشاغل با شیوه های جعلی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین شایان ذکر است که در حالیکه بازرگانان معمولاً به کار خود ادامه می دهند تا در شغل خود باقی بمانند و به کارمندان خود بپردازند ، هنگام برخورد با مصرف کنندگان جدید ، به همان سطح اطلاعات دسترسی ندارند. نحوه کار بیت کوین به افراد و مشاغل اجازه می دهد تا در مقابل اتهامات کلاهبرداری در عین حال که به مصرف کننده این اختیار را می دهند در صورت تمایل به اعتماد به یک بازرگان خاص ، از حمایت بیشتری درخواست کنند ، محافظت شود.

بیت کوین ها چگونه ایجاد می شوند؟

بیت کوین های جدید با یک فرآیند رقابتی و غیرمتمرکز به نام "معدن" تولید می شوند. این فرایند شامل می شود که افراد برای خدمات خود از شبکه پاداش می گیرند. معدنچیان بیت کوین در حال پردازش معاملات و تأمین امنیت شبکه با استفاده از سخت افزارهای تخصصی هستند و در عوض در حال جمع آوری بیت کوین های جدید هستند. پروتکل بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که بیت کوین های جدید با نرخ ثابت ایجاد می شوند. این امر باعث می شود که استخراج بیت کوین به یک تجارت بسیار رقابتی تبدیل شود. هنگامی که معدنچیان بیشتری به شبکه می پیوندند ، سودآوری بیشتر می شود و کارگران معدن باید به دنبال کارآیی برای کاهش هزینه های عملیاتی خود باشند. هیچ مرجع یا توسعه دهنده مرکزی قدرت کنترل و دستکاری سیستم برای افزایش سود آنها را ندارد. هر گره بیت کوین در جهان هر چیزی را که مطابق با قوانینی باشد که انتظار دارد از آن سیستم پیروی کند ، رد نمی کند. بیت کوین ها با نرخ کاهشی و قابل پیش بینی ایجاد می شوند. تعداد بیت کوین های جدید ایجاد شده در هر سال به طور خودکار با گذشت زمان نصف می شود تا زمان صدور بیت کوین به طور کامل با وجود 21 میلیون بیت کوین در دسترس متوقف شود. در این مرحله ، معدنچیان بیت کوین احتمالاً به طور انحصاری با بسیاری از هزینه های معاملاتی کوچک پشتیبانی می شوند. تعداد بیت کوین های جدید ایجاد شده در هر سال به طور خودکار با گذشت زمان نصف می شود تا زمان صدور بیت کوین به طور کامل با وجود 21 میلیون بیت کوین در دسترس متوقف شود. در این مرحله ، معدنچیان بیت کوین احتمالاً به طور انحصاری با بسیاری از هزینه های معاملاتی کوچک پشتیبانی می شوند. تعداد بیت کوین های جدید ایجاد شده در هر سال به طور خودکار با گذشت زمان نصف می شود تا زمان صدور بیت کوین به طور کامل با وجود 21 میلیون بیت کوین در دسترس متوقف شود. در این مرحله ، معدنچیان بیت کوین احتمالاً به طور انحصاری با بسیاری از هزینه های معاملاتی کوچک پشتیبانی می شوند.

چرا بیت کوین ها ارزش دارند؟

بیت کوین ارزش دارد زیرا به عنوان نوعی پول مفید هستند. بیت کوین از ویژگی های پول (دوام ، قابلیت حمل ، قابلیت ضد عفونی ، کمبود ، تقسیم و قابل تشخیص بودن) بر اساس ویژگی ریاضیات برخوردار است تا اینکه به ویژگی های بدنی (مانند طلا و نقره) یا اعتماد به مقامات مرکزی (مانند ارزهای فیات) اعتماد کنید. به طور خلاصه ، بیت کوین توسط ریاضیات پشتیبانی می شود. با این ویژگی ها ، تمام آنچه برای شکل دادن پول برای حفظ ارزش مورد نیاز است اعتماد و پذیرش است. در مورد بیت کوین ، این میزان را می توان با افزایش روزافزون کاربران ، بازرگانان و مبتدیان اندازه گیری کرد. مانند همه ارزها ، ارزش بیت کوین فقط و به طور مستقیم از طرف افرادی که مایل به پذیرش آنها به عنوان پرداخت هستند می آید.

چه چیزی قیمت بیت کوین را تعیین می کند؟

قیمت بیت کوین با عرضه و تقاضا تعیین می شود. هنگامی که تقاضا برای بیت کوین افزایش می یابد ، قیمت افزایش می یابد و هنگامی که تقاضا کاهش می یابد ، قیمت کاهش می یابد. فقط تعداد محدود بیت کوین در گردش است و بیت کوین های جدید با نرخ قابل پیش بینی و نزولی ایجاد می شوند ، به این معنی که تقاضا باید از این سطح تورم پیروی کند تا قیمت ثابت بماند. از آنجا که بیت کوین هنوز یک بازار نسبتاً ناچیز نسبت به آنچه ممکن است باشد ، برای افزایش قیمت یا پایین رفتن قیمت بازار ، مقدار قابل توجهی پول نمی گیرد و بنابراین قیمت بیت کوین هنوز بسیار بی ثبات است.

آیا بیت کوین ها می توانند بی ارزش شوند؟

آره. تاریخ با ارزهایی که شکست خورده اند و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند ، مانند مارک آلمانی در زمان جمهوری ویمار و اخیراً دلار زیمبابوه محدود شده است. اگرچه خرابی های ارزی قبلی به طور معمول ناشی از بیش از حد تورم نوعی بود که بیت کوین آن را غیرممکن می کند ، اما همیشه احتمال خرابی های فنی ، ارزهای رقیب ، مسائل سیاسی و غیره وجود دارد. به عنوان یک قاعده اساسی ، هیچ ارزی را نباید در برابر خرابی ها یا شرایط سخت در نظر گرفت. بیت کوین سالها از بدو تأسیس اثبات شده است و پتانسیل زیادی برای ادامه بیت کوین وجود دارد. با این حال ، هیچ کس قادر به پیش بینی آینده آینده بیت کوین نیست.

آیا بیت کوین حباب است؟

افزایش سریع قیمت حباب نیست. ارزشگذاری بیش از حد مصنوعی که منجر به اصلاح ناگهانی نزولی خواهد شد حباب است. انتخاب های مبتنی بر عمل فردی صدها هزار نفر از شرکت کنندگان در بازار ، علت نوسان قیمت بیت کوین است زیرا بازار به دنبال کشف قیمت است. دلایل تغییر در احساسات ممکن است شامل از دست دادن اعتماد به نفس در بیت کوین ، اختلاف زیاد بین ارزش و قیمت باشد که بر اساس اصول اقتصاد بیت کوین نیست ، افزایش پوشش مطبوعات تقاضای سفته بازان ، ترس از عدم اطمینان و افراط و تفریط غیرمنطقی قدیمی. .

آیا بیت کوین یک طرح پونزی است؟

آیا بیت کوین یک طرح پونزی است؟ طرح پونزی یک عملیات سرمایه گذاری کلاهبرداری است که به جای سود حاصل از افرادی که تجارت را انجام می دهند ، از پول خود یا سرمایه های پرداخت شده توسط سرمایه گذاران بعدی به سرمایه گذاران خود باز می گرداند. در صورت عدم حضور کافی شرکت کنندگان جدید ، طرح های پونزی به هزینه آخرین سرمایه گذاران ساخته می شوند. بیت کوین یک پروژه نرم افزاری رایگان و دارای اختیارات مرکزی است. در نتیجه ، هیچ کس قادر به ارائه تقلب در مورد بازده سرمایه گذاری نیست. مانند سایر ارزهای اصلی مانند طلا ، دلار ایالات متحده ، یورو ، ین و غیره قدرت خرید تضمینی وجود ندارد و نرخ ارز آزادانه شناور می شود. این منجر به عدم ثبات در جایی می شود که صاحبان بیت کوین می توانند به طور غیرقابل پیش بینی پول در بیاورند یا از دست بدهند. فراتر از حدس و گمان ، بیت کوین همچنین یک سیستم پرداخت با ویژگی های مفید و رقابتی است که توسط هزاران کاربر و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا بیت کوین به ناحق از پذیرندگان اولیه سود نمی برد؟

برخی از پذیرندگان اولیه تعداد زیادی بیت کوین دارند زیرا آنها ریسک کردند و زمان و منابع خود را در فناوری غیرقابل تصرفی سرمایه گذاری کردند که به سختی توسط کسی مورد استفاده قرار گرفت و تضمین صحیح آن بسیار سخت تر بود. بسیاری از پذیرندگان اولیه تعداد زیادی بیت کوین را صرفاً قبل از ارزشمند شدن صرف کردند و یا فقط مقادیر اندکی را خریداری کردند و سود زیادی کسب نکردند. هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت بیت کوین افزایش یا کاهش یابد. این بسیار شبیه به سرمایه گذاری در استارتاپ اولیه است که می تواند از طریق سودمندی و محبوبیت آن ارزش کسب کند ، یا هرگز هرگز از بین نرود. بیت کوین هنوز در مراحل ابتدایی خود است و با دید بسیار طولانی مدت طراحی شده است. دشوار است تصور کنید که چگونه می توان نسبت به پذیرندگان اولیه زودتر تعصب داشت ، و کاربران امروزی ممکن است پذیرندگان اولیه فردا باشند یا نباشند.

آیا محدود بودن مقدار بیت کوین محدودیتی نخواهد بود؟

بیت کوین از این جهت منحصر به فرد است که تنها 21 میلیون بیت کوین ایجاد می شود. با این حال ، این هرگز محدودیتی نخواهد بود زیرا معاملات می توانند در زیرمجموعه های کوچکتر بیت کوین مانند بیت ها تعریف شوند - در هر بیت کوین 1000،000 بیت وجود دارد. بیت کوین را می توان تا 8 مکان اعشاری (0000000 01) و حتی واحدهای بالقوه کوچکتری نیز تقسیم کرد ، در صورتی که در آینده مورد نیاز باشد زیرا اندازه معاملات معادل کاهش می یابد.

آیا بیت کوین در مارپیچ افتراقی قرار نمی گیرد؟

نظریه مارپیچ افتراقی می گوید اگر انتظار می رود قیمت ها کاهش یابد ، مردم برای بهره مند شدن از قیمت های پایین ، خریدها را به سمت آینده سوق می دهند. این کاهش تقاضا به نوبه خود باعث می شود تا تجار برای کاهش و افزایش تحریک تقاضا ، قیمت خود را پایین بیاورند و مشکل را بدتر کرده و به رکود اقتصادی منجر شود. اگرچه این نظریه روشی محبوب برای توجیه تورم در بین بانکداران مرکزی است ، اما به نظر نمی رسد که همیشه صادق باشد و در بین اقتصاددانان بحث برانگیز تلقی می شود. لوازم الکترونیکی مصرفی نمونه ای از بازاری است که در آن قیمت ها دائماً سقوط می کنند اما در افسردگی نیست. به همین ترتیب ، ارزش بیت کوین با گذشت زمان افزایش یافته است و هنوز اندازه اقتصاد بیت کوین نیز در کنار آن رشد چشمگیری داشته است. از آنجا که هم ارزش ارز و هم اندازه اقتصاد آن در سال 2009 از صفر شروع شده است ، بیت کوین نمونه ای از نظریه است که نشان می دهد بعضی مواقع باید اشتباه باشد. علی رغم این ، بیت کوین به عنوان یک ارز افت قیمت طراحی نشده است. دقیق تر است که بگوییم بیت کوین در سال های ابتدایی خود به تورم می رود و در سال های بعدی پایدار می شود. تنها زمانی که مقدار بیت کوین در گردش کاهش می یابد ، در صورتی است که افراد با بی احتیاط کیف پول خود را با عدم تهیه پشتیبان از دست بدهند. با داشتن پایه پولی پایدار و اقتصاد پایدار ، ارزش ارز باید یکسان باقی بماند. علی رغم این ، بیت کوین به عنوان یک ارز افت قیمت طراحی نشده است. دقیق تر است که بگوییم بیت کوین در سال های ابتدایی خود به تورم می رود و در سال های بعدی پایدار می شود. تنها زمانی که مقدار بیت کوین در گردش کاهش می یابد ، در صورتی است که افراد با بی احتیاط کیف پول خود را با عدم تهیه پشتیبان از دست بدهند. با داشتن پایه پولی پایدار و اقتصاد پایدار ، ارزش ارز باید یکسان باقی بماند. علی رغم این ، بیت کوین به عنوان یک ارز افت قیمت طراحی نشده است. دقیق تر است که بگوییم بیت کوین در سال های ابتدایی خود به تورم می رود و در سال های بعدی پایدار می شود. تنها زمانی که مقدار بیت کوین در گردش کاهش می یابد ، در صورتی است که افراد با بی احتیاط کیف پول خود را با عدم تهیه پشتیبان از دست بدهند. با داشتن پایه پولی پایدار و اقتصاد پایدار ، ارزش ارز باید یکسان باقی بماند.

آیا سفته بازی و بی ثباتی برای بیت کوین مشکلی ندارد؟

این وضعیت مرغ و تخم مرغ است. برای تثبیت قیمت بیت کوین ، یک اقتصاد بزرگ باید با مشاغل و کاربران بیشتر توسعه یابد. برای توسعه اقتصادی در مقیاس بزرگ ، مشاغل و کاربران به دنبال ثبات قیمت خواهند بود. خوشبختانه ، نوسانات بر مزایای اصلی بیت کوین به عنوان یک سیستم پرداخت برای انتقال پول از نقطه A به نقطه B تأثیر نمی گذارد. این امکان را برای کسب و کارها دارد که پرداخت های بیت کوین را به پول محلی خود فوراً تبدیل کنند و این امکان را برای آنها فراهم می کند که از مزایای بیت کوین بدون در معرض نوسانات قیمت قرار دارند. از آنجا که بیت کوین بسیاری از ویژگی ها و خواص مفید و بی نظیر را ارائه می دهد ، بسیاری از کاربران استفاده از بیت کوین را انتخاب می کنند. با چنین راه حل ها و مشوق ها ،

اگر کسی تمام بیت کوین های موجود را خریداری کند ، چه می شود؟

فقط بخشی از بیت کوین های صادر شده تا به امروز در بازارهای ارز برای فروش یافت می شوند. بازارهای بیت کوین رقابتی است ، به این معنی که بسته به عرضه و تقاضا ، قیمت بیت کوین افزایش یا کاهش خواهد یافت. علاوه بر این ، بیت کوین های جدید برای دهه های بعدی صادر می شوند. بنابراین حتی مصمم ترین خریدار نمی تواند تمام بیت کوین های موجود را خریداری کند. این وضعیت به معنای این نیست که بازارها در برابر دستکاری قیمتها آسیب پذیر نیستند. هنوز مبلغ قابل توجهی پول برای بالا بردن قیمت بازار به بالا یا پایین نمی رود و بنابراین بیت کوین تاکنون یک دارایی بی ثبات است.

اگر کسی ارز دیجیتال بهتری ایجاد کند ، چه می شود؟

این می تواند رخ دهد در حال حاضر ، بیت کوین تا حد زیادی محبوب ترین ارز مجازی غیرمتمرکز است ، اما هیچ تضمینی برای حفظ آن موقعیت وجود ندارد. در حال حاضر مجموعه ای از ارزهای جایگزین با الهام از بیت کوین وجود دارد. با این وجود احتمالاً صحیح است که فرض کنیم که برای یک ارز جدید برای سبقت گرفتن از بیت کوین از نظر بازار مستقر ، پیشرفت قابل توجهی لازم است ، حتی اگر این امر غیرقابل پیش بینی باشد. بیت کوین همچنین می تواند بهبودی از ارز رقیب را اتخاذ کند تا زمانی که بخش های اساسی پروتکل را تغییر ندهد.

استخراج بیت کوین چیست؟

استخراج فرآیند صرفه جویی در توان محاسباتی برای پردازش معاملات ، ایمن سازی شبکه و همگام نگه داشتن همه افراد در سیستم است. این را می توان مانند مرکز داده بیت کوین درک کرد به جز اینکه به گونه ای طراحی شده است که به طور کامل با غیرمستقیمانی که در همه کشورها فعالیت می کنند غیر متمرکز باشد و هیچ فردی تحت کنترل شبکه نیست. این فرآیند به عنوان "معدن" به عنوان قیاس با استخراج طلا گفته می شود ، زیرا این یک مکانیسم موقت نیز برای صدور بیت کوین های جدید است. با وجود این ، برخلاف استخراج طلا ، معدن بیت کوین در ازای خدمات مفید مورد نیاز برای بهره برداری از شبکه پرداخت امن ، پاداش می دهد. پس از انتشار آخرین بیت کوین ، معدن مورد نیاز خواهد بود.

استخراج بیت کوین چگونه کار می کند؟

هر کس می تواند با اجرای نرم افزار با سخت افزار تخصصی ، به یک معدنچی بیت کوین تبدیل شود. نرم افزار استخراج معادن ، معاملات انجام شده از طریق شبکه peer-to-peer را گوش می دهد و وظایف مناسبی را برای پردازش و تأیید این معاملات انجام می دهد. معدنچیان بیت کوین این کار را انجام می دهند زیرا می توانند هزینه های معامله ای را که توسط کاربران برای پردازش سریع تر معاملات انجام می شود ، دریافت کنند و بیت کوین های تازه ایجاد شده مطابق با فرمول ثابت صادر می شوند. برای تأیید معاملات جدید ، آنها باید همراه با اثبات ریاضی کار در یک بلوک قرار گیرند. تولید چنین اثبات بسیار سخت است زیرا هیچ راهی برای ایجاد آنها غیر از تلاش میلیاردها محاسبه در ثانیه وجود ندارد. این امر مستلزم کارآفرینان است که قبل از اینکه بلاک های آنها توسط شبکه و قبل از پاداش آنها انجام شود ، این محاسبات را انجام دهند. با شروع تعداد بیشتری از معادن ، مشکل یافتن بلوکهای معتبر به طور خودکار توسط شبکه افزایش می یابد تا اطمینان حاصل شود که میانگین زمان برای پیدا کردن یک بلوک برابر با 10 دقیقه است. در نتیجه ، معدن کاری بسیار رقابتی است که در آن هیچ معدنکار شخصی نمی تواند آنچه را که در زنجیره بلوک موجود است کنترل کند. اثبات کار همچنین به گونه ای طراحی شده است که به نیروی قبلی بستگی داشته باشد تا بتواند ترتیب زمانی را در زنجیره بلوک اعمال کند. این امر معکوس کردن معاملات قبلی را از نظر نمایی دشوار می کند زیرا این امر مستلزم محاسبه مجدد اثبات کار همه بلوک های بعدی است. وقتی دو بلوک به طور هم زمان پیدا می شوند ، ماینرها در اولین بلوکی که دریافت می کنند کار می کنند و به محض پیدا شدن بلوک بعدی به طولانی ترین زنجیره بلوک ها سوئیچ می شوند. این امر به معدن اجازه می دهد تا یک اجماع جهانی مبتنی بر قدرت پردازش را تضمین و حفظ کند. معدنچیان بیت کوین نه با افزایش پاداش خود قادر به تقلب نیستند و نه معاملات کلاهبرداری را که می توانند شبکه بیت کوین را خراب کنند ، پردازش می کنند زیرا همه گره های بیت کوین مطابق قوانین پروتکل بیت کوین هر بلوکی را که حاوی داده های نامعتبر است رد می کنند. در نتیجه ، حتی اگر تمام معدنچیان بیت کوین قابل اعتماد نباشند ، این شبکه امن باقی می ماند. معدنچیان بیت کوین نه با افزایش پاداش خود قادر به تقلب نیستند و نه معاملات کلاهبرداری را که می توانند شبکه بیت کوین را خراب کنند ، پردازش می کنند زیرا همه گره های بیت کوین مطابق قوانین پروتکل بیت کوین هر بلوکی را که حاوی داده های نامعتبر است رد می کنند. در نتیجه ، حتی اگر تمام معدنچیان بیت کوین قابل اعتماد نباشند ، این شبکه امن باقی می ماند. معدنچیان بیت کوین نه با افزایش پاداش خود قادر به تقلب نیستند و نه معاملات کلاهبرداری را که می توانند شبکه بیت کوین را خراب کنند ، پردازش می کنند زیرا همه گره های بیت کوین مطابق قوانین پروتکل بیت کوین هر بلوکی را که حاوی داده های نامعتبر است رد می کنند. در نتیجه ، حتی اگر تمام معدنچیان بیت کوین قابل اعتماد نباشند ، این شبکه امن باقی می ماند.

آیا استخراج بیت کوین اتلاف انرژی نیست؟

صرف انرژی برای تأمین و بهره برداری از سیستم پرداخت به سختی هدر می رود. مانند هر سرویس پرداخت دیگر ، استفاده از بیت کوین مستلزم هزینه پردازش است. خدمات لازم برای بهره برداری از سیستم های پولی در حال حاضر گسترده ، مانند بانک ها ، کارت های اعتباری ، و وسایل نقلیه زره پوش نیز از انرژی زیادی استفاده می کنند. اگرچه برخلاف بیت کوین ، کل انرژی مصرفی آنها شفاف نیست و به راحتی قابل اندازه گیری نیست. استخراج بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که در طی زمان با سخت افزارهای تخصصی انرژی کمتری انرژی مصرف می کند و بهای تمام شده بهره برداری از معدن همچنان متناسب با تقاضا خواهد بود. وقتی استخراج بیت کوین بسیار رقابتی و سودآورتر می شود ، برخی از معدنچیان تصمیم می گیرند فعالیت خود را متوقف کنند. علاوه بر این،تمام انرژی معدنی که در نهایت هزینه می شود در نهایت به گرما تبدیل می شود و سودآورترین معدنکارانی خواهند بود که این گرما را به خوبی استفاده کرده اند. یک شبکه معدنی بهینه و کارآمد شبکه ای است که در واقع هیچ انرژی اضافی مصرف نمی کند. اگرچه این یک ایده آل است ، اقتصاد معدن به گونه ای است که کارگران معدن به صورت جداگانه به سمت آن تلاش می کنند.

چگونه معدنکاری به امنیت بیت کوین کمک می کند؟

استخراج معادن معادل قرعه کشی رقابتی ایجاد می کند که اضافه کردن متوالی بلوک های جدید معاملات به زنجیره بلوک برای هر کسی مشکل می کند. این امر از خنثی کردن شبکه با جلوگیری از به دست آوردن هر شخصی برای جلوگیری از معاملات خاص ، جلوگیری می کند. این امر همچنین باعث می شود تا هر شخصی نتواند قسمت هایی از زنجیره بلوک را جایگزین هزینه های خود کند ، که می تواند برای جعل سایر کاربران استفاده کند. استخراج معادن ، معکوس کردن معامله گذشته را با نیاز به بازنویسی همه بلوک های موجود در زیر این معامله ، از لحاظ ظاهری دشوار می کند.

برای شروع استخراج به چه کاری نیاز دارم؟

در اوایل بیت کوین ، هر کس می توانست با استفاده از CPU رایانه خود بلوک جدیدی پیدا کند. هرچه بیشتر و بیشتر مردم شروع به استخراج می کردند ، دشواری برای یافتن بلوک های جدید تا حد زیادی افزایش یافت تا جایی که تنها روش مقرون به صرفه استخراج معادن امروز استفاده از سخت افزار تخصصی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به BitcoinMining.com مراجعه کنید.

آیا بیت کوین امن است؟

فناوری بیت کوین - پروتکل و رمزنگاری - دارای سابقه امنیتی قوی است و شبکه بیت کوین احتمالاً بزرگترین پروژه محاسباتی توزیع شده در جهان است. بیشترین آسیب پذیری بیت کوین در خطای کاربر است. پرونده های کیف پول بیت کوین که کلیدهای خصوصی لازم را ذخیره می کنند می توانند به طور تصادفی حذف شوند ، از بین بروند یا به سرقت بروند. این تقریبا شبیه پول نقد فیزیکی است که به صورت دیجیتالی ذخیره می شود. خوشبختانه ، کاربران می توانند برای محافظت از پول خود از شیوه های امنیتی صوتی استفاده کنند یا از ارائه دهندگان خدماتی استفاده کنند که سطح خوبی از امنیت و بیمه را در برابر سرقت یا ضرر ارائه می دهند.

آیا در گذشته بیت کوین هک نشده بود؟

قوانین پروتکل و رمزنگاری مورد استفاده برای بیت کوین هنوز سالها پس از آغاز فعالیت آن کار می کنند که این نشانگر خوبی از طراحی مناسب این مفهوم است. با این حال ، نقص های امنیتی با گذشت زمان در پیاده سازی های مختلف نرم افزار یافت و برطرف شده است. مانند هر شکل نرم افزاری دیگر ، امنیت نرم افزار بیت کوین بستگی به سرعت یافتن و رفع مشکلات آن دارد. هرچه اینگونه موضوعات کشف شود ، بیت کوین بیشتر بلوغ می یابد. غالباً تصورات غلط درباره سرقت ها و نقض های امنیتی که در صرافی ها و مشاغل مختلف رخ داده است ، وجود دارد. اگرچه این وقایع تاسف آور است ، اما هیچ یک از آنها درگیر هک شدن بیت کوین نیستند و دلالت بر نقص ذاتی بیت کوین نمی کنند. درست مثل سرقت در بانک به این معنی نیست که دلار به خطر می افتد. با این حال ، به طور دقیق می توان گفت که مجموعه کاملی از روشهای خوب و راه حلهای امنیتی بصری برای محافظت بهتر از پول خود و کاهش خطر کلی سرقت و ضرر لازم است. در طی چند سال گذشته ، چنین ویژگی های امنیتی به سرعت توسعه یافته اند ، مانند رمزگذاری کیف پول ، کیف پول های آفلاین ، کیف پول های سخت افزاری و معاملات چند امضا.

آیا کاربران می توانند در برابر بیت کوین تبانی کنند؟

امکان تغییر پروتکل بیت کوین به راحتی وجود ندارد. هر مشتری بیت کوین که همان قوانین را رعایت نمی کند ، نمی تواند قوانین خود را در مورد سایر کاربران اعمال کند. مطابق مشخصات فعلی ، هزینه دو برابر در همان زنجیره بلوک امکان پذیر نیست ، و همچنین خرج کردن بیت کوین بدون امضای معتبر امکان پذیر نیست. بنابراین ، تولید مقادیر کنترل نشده بیت کوین از هوای نازک ، خرج کردن وجوه سایر کاربران ، خراب کردن شبکه یا هر چیز مشابهی امکان پذیر نیست. با این حال ، معدنچیان قدرتمند می توانند خودسرانه تصمیم بگیرند که معاملات اخیر را مسدود یا معکوس کنند. اکثریت کاربران همچنین می توانند تحت فشار قرار بگیرند تا برخی تغییرات اعمال شود. از آنجا که بیت کوین فقط با یک اجماع کامل بین همه کاربران درست کار می کند ، تغییر پروتکل می تواند بسیار دشوار باشد و نیاز به اکثریت قریب به اتفاق کاربران برای ایجاد تغییرات به گونه ای است که کاربران باقی مانده تقریبا هیچ راهی برای پیروی از آن ندارند. به عنوان یک قاعده کلی ، دشوار است تصور کنید که چرا هر کاربر بیت کوین تصمیم می گیرد هر تغییری را که می تواند پول خود را به خطر بیاندازد ، اتخاذ کند.

آیا بیت کوین در برابر محاسبات کوانتومی آسیب پذیر است؟

بله ، اکثر سیستمهایی که به طور کلی به رمزنگاری تکیه می کنند شامل سیستم های بانکی سنتی هستند. با این حال ، رایانه های کوانتومی هنوز وجود ندارند و احتمالاً برای مدتی وجود نخواهد داشت. در صورتی که محاسبات کوانتومی می تواند تهدیدی قریب الوقوع برای بیت کوین باشد ، پروتکل می تواند برای استفاده از الگوریتم های پس کوانتومی به روز شود. با توجه به اهمیتی که این بروزرسانی دراختیار دارد ، می توان با اطمینان خاطر پیش بینی کرد که توسط توسعه دهندگان بسیار مورد بررسی قرار گرفته و توسط همه کاربران بیت کوین تصویب شود.